Audiències
Mèdia17/06/2013

Les motos i el futbol donen a Telecinco el lideratge del diumenge

El '30 minuts' domina el 'prime time' i el bàsquet s'imposa a la tarda

Ara
i Ara

BarcelonaUn grapat de competicions esportives es van apoderar de la graella televisiva d'aquest diumenge i es van col·locar als primers llocs del rànquing d'audiència. La cursa de MotoGP del Gran Premi de Catalunya va ser l'emissió més vista del dia, amb 654.000 espectadors i un 35,6% de quota de pantalla, mentre que la segona posició del dia va ser per al partit de futbol entre la selecció espanyola i la de l'Uruguai, que va suposar el debut dels homes de Vicente del Bosque a la Copa Confederacions. Aquest partit, emès, igual que el motociclisme, per Telecinco, va reunir 570.000 persones tot i començar al punt de la mitjanit, i va tenir un 'share' del 37,1%.

Inscriu-te a la newsletter La carrera per ser la millor sèrie de l'anyTotes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

Pel que fa al quart partit de la final de la Lliga Endesa de bàsquet, que va permetre al Barça Regal empatar a dues victòries la sèrie contra el Reial Madrid, va situar-se al novè lloc del rànquing diari, amb 346.000 espectadors i un 18,1% de quota a través de TV3. La transmissió de La 1 hi va afegir 125.000 persones i un 6,6% de 'share'.

Cargando
No hay anuncios

A banda dels esports, destaca el bon resultat del '30 minuts' de TV3, líder del 'prime time' amb 424.000 espectadors i un 13,9% de quota. A continuació es va viure un ajustadíssim duel cinematogràfic entre la pel·lícula d'Antena 3 'Salvando las distancias', que va reunir 347.000 persones, i la de La 1, 'El intercambio', que va tenir 344.000 espectadors. Mentrestant, a La Sexta, 'El objetivo de Ana Pastor' va fer el seu pitjor resultat fins ara, amb 229.000 espectadors i un 7,6% de 'share'.

En el global del dia, Telecinco va liderar per davant de TV3:

Cargando
No hay anuncios
  1. Telecinco: 14,8%
  2. TV3: 11,2%
  3. Antena 3: 10,5%
  4. La 1: 8,1%
  5. Cuatro: 5,6%
  6. La Sexta: 3,7%
  7. FDF: 3,0%
  8. La Sexta 3: 2,5%
  9. Xplora: 2,5%
  10. 8TV: 2,4%