Audiències
Mèdia22/04/2013

El motor domina les audiències de diumenge

La cursa de MotoGP, amb 868.000 espectadors, i la de Fórmula 1, amb 699.000, encapçalen el rànquing. El '30 minuts' sobre el català a l'escola frega els 600.000 seguidors

Ara
i Ara

BarcelonaLa graella televisiva d'aquest diumenge va estar dominada pels esports de motor, que van atraure un gran nombre d'espectadors. D'una banda, la cursa de MotoGP del Gran Premi de les Amèriques, que va oferir Telecinco, va reunir 868.000 catalans i va arribar al 26,6% de quota de pantalla, de manera que es va convertir en l'emissió més vista del dia, just al davant de l'espai posterior a la prova, que va incloure el lliurament de premis als guanyadors i que va tenir 841.000 seguidors i un 23,5% de 'share'.

Inscriu-te a la newsletter Sèries que t'abracenTotes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

D'altra banda, el Gran Premi de Bahrain de Fórmula 1 va superar el 1.100.000 espectadors entre TV3 i Antena 3. La transmissió del canal públic va col·locar-se al tercer lloc del podi, amb 699.000 espectadors i una quota de pantalla que va arribar al 30,8%, mentre que Antena 3 va reunir 405.000 persones i va tenir un 17,7% de 'share'.

Cargando
No hay anuncios

Pel que fa al 'prime time', el '30 minuts' –que va començar poca estona després del final de la cursa de MotoGP– va ser l'opció preferida dels espectadors catalans. El reportatge 'Si un sol alumne ho demana', sobre la presència del català a l'escola, va reunir 590.000 persones i va tenir un 16,6% de quota –la tercera millor marca de la temporada– i va imposar-se al 'Salvados' sobre les empreses públiques, que va tenir 554.000 seguidors amb un 'share' del 15,6%. Acabats aquests dos programes, La 1 va situar-se en primera posició, amb la pel·lícula 'Ultimátum a la tierra', que va tenir 553.000 espectadors i un 17,6% de quota.

Curiosament, en el global de la jornada, el lideratge va ser per a Antena 3, que no va situar cap espai entre els deu més vistos però va dominar clarament la tarda gràcies al cinema:

Cargando
No hay anuncios
  1. Antena 3: 13,2%
  2. TV3: 11,8%
  3. Telecinco: 11,1%
  4. La 1: 8,4%
  5. Cuatro: 6,4%
  6. La Sexta: 5,8%
  7. La Sexta 3: 2,7%
  8. FDF: 2,5%
  9. Neox: 2,1%
  10. Divinity: 2,1%