Audiències
Mèdia30/09/2013

El '30 minuts' sobre el turisme lidera el 'prime time'

El Gran Premi de l'Aragó de MotoGP supera els 600.000 espectadors

Ara
i Ara

BarcelonaEl '30 minuts' va ser el programa més vist d'aquest diumenge a la nit a Catalunya. El reportatge sobre els punts a favor i en contra del turisme a Barcelona va tenir 519.000 espectadors i un 16,1% de quota de pantalla, i va col·locar-se al tercer lloc del rànquing diari. Durant la segona part de la nit, però, TV3 va baixar fins al quart lloc amb els 293.000 seguidors i el 9,3% de 'share' de 'Summa positiva', que va quedar per darrere de la sèrie de Telecinco 'Aída' (304.000) i de les pel·lícules de La 1 i d'Antena 3. El canal públic oferia 'Valkiria', que va reunir 312.000 persones i va arribar a l'11,1% de quota, mentre que el d'Atresmedia va liderar la franja gràcies als 366.000 espectadors i al 13,9% de 'share' que va aconseguir el film 'En tierra de hombres'.

Inscriu-te a la newsletter La carrera per ser la millor sèrie de l'anyTotes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

A banda del 'prime time', la transmissió que va oferir Telecinco de la cursa de MotoGP del Gran Premi de l'Aragó va tenir 613.000 espectadors i un 34,3% de quota de pantalla, de manera que va situar-se al segon lloc del rànquing, només per darrere del 'Telenotícies Vespre'. Aquest resultat va permetre al canal de Mediaset superar TV3 en el conjunt del dia, però no va ser suficient per enfilar-se fins a la primera posició, que va quedar reservada a Antena 3, líder durant tota la tarda gràcies al cinema. La classificació per cadenes queda de la manera següent:

Cargando
No hay anuncios
  1. Antena 3: 12,5%
  2. Telecinco: 10,9%
  3. TV3: 9,3%
  4. La 1: 7,4%
  5. Cuatro: 6,7%
  6. La Sexta: 5,0%
  7. 8TV: 2,5%
  8. Boing: 2,5%
  9. Divinity: 2,5%
  10. Clan: 2,4%