Audiències
Mèdia05/11/2012

El '30 minuts' sobre la independència, el més vist des del 2009

El Gran Premi d'Abu Dhabi de Fórmula 1 lidera el dia amb 774.000 espectadors per a TV3, rècord de la temporada

Ara
i Ara

BarcelonaDiumenge de rècords per a TV3. El '30 minuts' sobre la independència de Catalunya va ser el més vist de les últimes quatre temporades, segons ha informat TV3. Amb 750.000 espectadors i un 22,3% de quota de pantalla, l'espai de reportatges va ser líder del 'prime time' i va superar per més de 200.000 persones el 'Salvados' sobre les televisions públiques, que va ser la segona opció de la franja, amb 546.000 seguidors i un 16,2% de 'share'.

Inscriu-te a la newsletter La carrera per ser la millor sèrie de l'anyTotes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

L'espai de reportatges, però, va quedar-se a un pas de ser l'emissió més vista del dia. Aquest lloc va quedar reservat per al Gran Premi d'Abu Dhabi de Fórmula 1, que també va batre el rècord de l'any gràcies als 774.000 espectadors i al 31,7% de quota de pantalla que va aconseguir la transmissió de TV3. La narració d'Antena 3 va aportar 490.000 persones més i va assolir un 20,1% de 'share', que també va ser la més vista de l'any en aquesta cadena.

Cargando
No hay anuncios

El rànquing de canals d'aquest diumenge l'encapçalen, justament, els dos canals que van oferir la Fórmula 1:

  1. TV3: 14,0%
  2. Antena 3: 12,2%
  3. Telecinco: 8,7%
  4. La 1: 8,0%
  5. La Sexta: 6,8%
  6. Cuatro: 5,5%
  7. FDF: 2,7%
  8. 8TV: 2,4%
  9. Paramount Channel: 2,2%
  10. Clan: 2,1%