Audiències

Més de 600.000 catalans sintonitzen Marca TV per veure l'Alabès-Barça

El partit va liderar el 'prime time' amb un 21,1% de quota de pantalla. La Sexta va ocupar el segon lloc de la franja amb una pel·lícula de James Bond

El davanter del Barça David Villa celebra el gol contra l'Alabès a Mendizorrotza
Ara
31/10/2012
1 min

BarcelonaEn observar el rànquing d'audiències d'aquest dimarts, sorprèn trobar-se una emissió de Marca TV a la tercera posició. L'emissió del partit de Copa del Rei entre l'Alabès i el Barça, que emetia aquesta cadena, va ser l'espai més vist del 'prime time', amb 625.000 espectadors i un 21,1% de quota de pantalla a Catalunya, i va donar a Marca TV el millor resultat de la seva història, amb un 4,9% de 'share' al global del dia.

Inscriu-te a la newsletter Sèries Totes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

Només el 'Telenotícies Migdia', amb 722.000 espectadors, i el 'Telenotícies vVespre', amb 662.000, van aconseguir més seguidors que el partit, que en la seva franja va imposar-se a la pel·lícula 'El mañana nunca muere', que emetia La Sexta, i al 'Sense ficció' de TV3. El film de James Bond va situar-se en la segona posició del 'prime time', amb 307.000 espectadors i un 12,5% de quota, mentre que el documental 'Yayoma', sobre l'activitat de la Fundació Lluís Llach al Senegal, va ocupar el tercer lloc amb 282.000 seguidors i un 8,9% de 'share'.

Tot i així, TV3 va tancar el dia com el canal més vist, amb un avantatge ampli respecte a la resta de cadenes:

  1. TV3: 15,0%
  2. Telecinco: 10,1%
  3. Antena 3: 9,1%
  4. La Sexta: 7,1%
  5. La 1: 7,0%
  6. Marca TV: 4,9%
  7. 8TV: 4,7%
  8. Cuatro: 4,0%
  9. FDF: 3,3%
  10. Neox: 2,5%
stats