Audiències
Mèdia25/05/2015

Més de 900.000 catalans segueixen la nit electoral de TV3

La Sexta, segona opció a Catalunya i primera a Espanya

Ara
i Ara

BarcelonaL'especial 'E15' de TV3 i el 3/24 va ser, amb diferència, l'opció preferida pels catalans per seguir la nit electoral d'aquest diumenge. El programa es es dividir en diversos blocs, i el que es va emetre entre les 20.50 i les 23.20, durant els quals es van donar a conèixer la major part dels resultats, va sumar 927.000 espectadors i un 29,6% de quota de pantalla entre TV3 i el 3/24, de manera que es va convertir en l'emissió més vista del dia. El segon lloc del rànquing el va ocupar el bloc anterior, centrat en el sondeig (de 19.30 a 20.40), que va reunir 447.000 persones i va fer un 'share' del 20,9%. Pel que fa al bloc d'anàlisi, que va començar a les 23.30 i va acabar passada la 1.00 de la matinada, va tenir 356.000 seguidors i un 18,3% de quota.

Inscriu-te a la newsletter Sèries que t'abracenTotes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

La segona cadena més seguida per informar-se de l'evolució de l'escrutini va ser La Sexta, amb 244.000 espectadors i un 10,4% de 'share' –tot i que va quedar per darrere de Telecinco, que va arribar als 270.000 seguidors i al 12% de quota amb el debat de 'Supervivientes'–. L'especial de 8TV (amb 141.000 espectadors i un 5,5%) va disputar a La 1 (134.000 i un 5%) el tercer lloc entre les cadenes que feien el seguiment de la nit electoral. Cuatro i Antena 3 van quedar molt per darrere, empatades amb 82.000 seguidors i un 3% de 'share'.

Cargando
No hay anuncios

La Sexta guanya a Espanya

Pel que fa al conjunt de l'Estat, l'especial d''Al rojo vivo' que va oferir La Sexta es va imposar a tots els seus rivals i va liderar el 'prime time' i el conjunt del dia amb 2.422.000 espectadors i un 16% de quota de pantalla. 2.222.000 persones van preferir veure 'Supervivientes', segona opció de la franja amb un 15%, mentre que la segona opció pel que fa al seguiment de l'escrutini va ser La 1, amb 1.373.000 seguidors i un 8% de 'share'. Antena 3 va reunir 1.050.000 persones (6%), i Cuatro es va quedar amb 727.000 (4,3%).