Audiències
Mèdia12/06/2014

'MasterChef' frega el rècord i supera l'estrena de 'Collita pròpia'

El nou programa de TV3 va ocupar el segon lloc de la seva franja i l''APM?' va liderar el 'prime time'

Ara
i Ara

BarcelonaL'estrena de 'Collita pròpia' va reunir aquest dimecres 371.000 espectadors i va aportar a TV3 una quota de pantalla del 12,1%. Això va convertir l'espai que presenten Lídia Heredia i Francesc Mauri en el setè més vist del dia i en el segon de la seva franja, per darrere d'un altre format que té l'alimentació com a fil argumental: 'MasterChef'. El concurs culinari de La 1 va quedar-se a només 3.000 persones del rècord de fa dues setmanes, i amb 469.000 seguidors i un 17,1% de 'share' va dominar sense oposició la segona part del 'prime time'.

Inscriu-te a la newsletter Sèries refugiTotes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

'Collita pròpia', en canvi, va poder aguantar el tipus davant la pressió de la sèrie de Telecinco 'B&b', tercera opció de la franja amb 331.000 seguidors i un 11,6% de quota i que només va poder superar el programa de TV3 en els instants finals.

Cargando
No hay anuncios

Abans que comencés aquesta lluita, el programa més vist va ser l''APM?', que va aplegar 505.000 persones i va obtenir un 'share' del 15,1%. D'aquesta manera, l'espai de zàping es va convertir en el més seguit del 'prime time' i en el segon en el global del dia, només superat pel 'Telenotícies migdia', que va arribar als 540.000 espectadors.

Per cadenes, la pública catalana va liderar sense dificultats. Aquestes van ser les deu més vistes:

Cargando
No hay anuncios
  1. TV3: 13,3%
  2. Telecinco: 11,6%
  3. Antena 3: 10,7%
  4. La 1: 9,3%
  5. La Sexta: 6,9%
  6. Cuatro: 6,6%
  7. 8TV: 4,8%
  8. Neox: 3,3%
  9. FDF: 3,2%
  10. Nova: 2,7%