Audiències
Mèdia11/11/2013

Márquez va guanyar el Mundial davant de 900.000 espectadors

'Salvados' supera el mig milió de seguidors i s'imposa en 'prime time'

Ara
i Ara

BarcelonaEl Gran Premi de València de MotoGP va reunir aquest diumenge al migdia 934.000 persones davant de la pantalla de Telecinco. La cursa amb què Marc Márquez va guanyar el Mundial va tenir una quota de pantalla del 46,7% a Catalunya i va ser, amb diferència, l'emissió més vista del dia. També va batre el rècord d'audiència del Mundial de motociclisme d'aquest any i va superar fins i tot les proves que es van disputar en horari de 'prime time', com la de Qatar –que va tenir 922.000 seguidors– o la de les Amèriques –amb 868.000.

Inscriu-te a la newsletter Sèries que t'abracenTotes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

Pel que fa a les altres dues categories, el seguiment va ser clarament inferior. La de Moto2, on ja estava tot dat i beneït, va reunir 248.000 persones, i la de Moto3, que també era decisiva per al títol mundial, es va quedar amb 204.000 espectadors. Això sí, totes dues van quedar-se a tocar del 25% de 'share' i van liderar sense oposició la seva franja.

Cargando
No hay anuncios

Al 'prime time', una setmana més 'Salvados' va ser l'opció preferida dels espectadors catalans. El programa que presenta Jordi Évole va ser la tercera emissió més vista del dia –el segon lloc el va ocupar la llarga postcursa que va oferir Telecinco per celebrar la victòria de Márquez, i que va tenir 660.000 espectadors–, amb 554.000 seguidors i un 16,5% de quota. Tot i ser el menys vist dels tres programes emesos aquesta temporada, 'Salvados' va imposar-se clarament al '30 minuts', que va reunir 341.000 persones i va fer un 10,2% de 'share'. A la segona part de la franja, la sèrie de Telecinco 'Aída', amb 339.000 espectadors, i la pel·lícula d'Antena 3 'Perros de paja', amb 335.000, van disputar-se el 'prime time' per davant de 'Shrek: felices para siempre', que va aportar a La 1 263.000 seguidors.

L'èxit de les motos va permetre a Telecinco tancar el dia en primera posició:

Cargando
No hay anuncios
  1. Telecinco: 14,5%
  2. Antena 3: 10,8%
  3. TV3: 8,3%
  4. La 1: 7,3%
  5. Cuatro: 6,3%
  6. La Sexta: 6,0%
  7. FDF: 2,8%
  8. Neox: 2,3%
  9. Nitro: 2,2%
  10. Paramount Channel: 2,1%