Mèdia09/03/2016

Juan Ignacio Gallardo, nou director del diari 'Marca'

Substitueix Óscar Campillo, que ha ocupat el càrrec els últims cinc anys

Ara
i Ara

BarcelonaJuan Ignacio Gallardo va ser nomenat aquest dimarts nou director del diari esportiu 'Marca' en substitució d'Óscar Campillo, que deixa el càrrec després de cinc anys. Gallardo treballa al mitjà des de fa 25 anys i actualment n'era subdirector. En el seu primer discurs a la plantilla, el nou director va assegurar que assumeix el càrrec "amb la mateixa il·lusió" que tenia fa un quart de segle, quan va entrar al diari.

Inscriu-te a la newsletter La carrera per ser la millor sèrie de l'anyTotes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

En un comunicat, el grup editor del mitjà, Unidad Editorial, destaca que Gallardo arriba a la direcció de 'Marca' després d'haver passat per totes les seccions del diari. "És un producte genuí del planter d'aquest diari, ha treballat estretament amb tots els directors que han portat 'Marca' fins al punt més alt i ha anat creixent a poc a poc en l'organigrama intern fins a ser nomenat màxim responsable de la capçalera", indica l'empresa en un comunicat. El nou director, que treballa al diari des del 1991, va ser nomenat cap de secció l'any 2001, dos anys després es convertia en redactor en cap i el 2007 accedia al càrrec de subdirector.

Cargando
No hay anuncios

Més enllà de la seva feina al diari, Gallardo és vicepresident de l'Associació Espanyola de Premsa Esportiva (AEPD) i ha publicat una dotzena de llibres relacionats amb el món de l'esport, com 'Maradona, de qué planeta viniste' o 'CR7, los secretos de la máquina'.

'Marca' és des de fa anys el diari més llegit a Espanya. Segons l'últim EGM, corresponent al desembre de l'any passat, té 2.337.000 lectors diaris, gairebé 900.000 més que el segon rotatiu d'aquest rànquing, 'El País', que en té 1.453.000.