Divulgació
Mèdia05/10/2022

"La Marató sempre batega", lema de la cita solidària d'enguany per tractar les afeccions del cor

Marta Marco, Albert Ribalta, Ivan Luengo i Nesa Vidaurrazaga protagonitzen el vídeo promocional

À.G.
i À.G.

BarcelonaSensibilitzar sobre les malalties cardiovasculars i ajudar a la recerca de solucions serà l'objectiu de la pròxima Marató de TV3, que se celebrarà el 18 de desembre. La cita solidària ha presentat aquest dimecres la seva campanya comunicativa, amb un cartell on destaca l'onomatopeia bum-bum, en referència al batec del cor i per centrar l'atenció en la necessitat de mantenir una bona salut cardiovascular i rebaixar així la incidència de la que és la principal causa de mort als països desenvolupats i un dels problemes de salut pública més rellevants actualment: a Catalunya, una de cada quatre persones mor a causa d'una malaltia del cor o d'un ictus.

La campanya ja es pot veure des d'ara mateix a diferents espais de TV3, fins al dia de la celebració de la telemarató. En l'acte de presentació celebrat avui s'ha confirmat que, com és tradició, La Marató arrencarà a Catalunya Ràdio amb un especial d'El suplement, dirigit i conduït per Roger Escapa. Després, s'enllaçarà amb l'especial televisiu, en aquest cas amb un espai dirigit per Àngels Molina i amb presentadors que encara s'han de revelar. Sí que se sap, tanmateix, que se seguirà el model dels últims anys i se sortirà del plató per trepitjar el carrer.

Cargando
No hay anuncios

Un dels sets estarà situat a les piscines del Club Natació Montjuïc, precisament en l'any del 30è aniversari dels Jocs Olímpics de Barcelona. Part de l'equip serà també a la Fundació Alícia - Món Sant Benet; i un tercer plató a l'exterior posarà en valor la tasca feta als centres d'atenció primària en la promoció i prevenció dels problemes de salut cardiovascular i el seguiment diari dels pacients.

Cargando
No hay anuncios

Un dels objectius de La Marató de TV3 i Catalunya Ràdio és conscienciar els joves sobre les malalties tractades en el programa. Entre el 17 d'octubre i el 18 de desembre, més de 200.000 joves rebran informació sobre la salut cardiovascular, a través de les 5.000 sessions divulgatives que es faran arreu del país, a càrrec de prop de 400 professionals. En l'espot de la campanya hi intervenen els actors Marta Marco, Albert Ribalta, Ivan Luengo i Nesa Vidaurrázaga, acompanyats per la neuròloga Natàlia Pérez de la Ossa i la cardiòloga Fina Mauri. La nota musical final l'hi posa Doctor Prats amb el seu tema A poc a poc.