Audiències
Mèdia17/03/2014

'Los vengadores' donen a 'El peliculón' d'Antena 3 el lideratge del diumenge i el rècord de la temporada

'Salvados' domina la primera part del 'prime time' amb l'entrevista a Roberto Saviano

Ara
i Ara

BarcelonaLa pel·lícula 'Los vengadores' va ser l'emissió més vista d'aquest diumenge. El film va aportar a Antena 3 705.000 espectadors i un 26,4% de quota de pantalla, la qual cosa suposa també el millor resultat de la temporada per a l'espai 'El peliculón'. La cinta va superar sense problemes el '30 minuts' sobre la situació a Crimea, que va reunir 378.000 persones i va atorgar a TV3 un 10,7% de 'share'. Aquestes xifres van situar l'espai de reportatges al setè lloc del rànquing del dia.

Inscriu-te a la newsletter Sèries que t'abracenTotes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

Durant la primera part del 'prime time', 'Salvados' no va tenir dificultats per imposar-se a la resta de propostes. El reportatge 'Drogas, SA', que incloïa una entrevista a l'escriptor Roberto Saviano, va ser el cinquè més vist de la temporada, amb 650.000 seguidors i un 18,8% de quota, i va ocupar el segon lloc de la llista dels programes més vistos del dia, per davant dels dos 'Telenotícies' i de les pel·lícules de la tarda d'Antena 3.

Cargando
No hay anuncios

Pel que fa a la Fórmula 1, la transmissió en directe des d'Austràlia del primer gran premi de la temporada va tenir, a les 7.00 del matí, 219.000 espectadors i un impressionant 48,6% de quota de pantalla a TV3, mentre que a Antena 3 es va quedar amb 93.000 seguidors i un 20,7% de 'share'. Pel que fa a la redifusió, la del canal públic, que va començar a les 12.30, va reunir 119.000 persones i va fer un 9,9% de quota, mentre que la d'Antena 3, que va arrencar tres quarts d'hora més tard, va liderar la seva franja amb 235.000 espectadors i un 'share' del 15,3%.

Tot plegat va deixar el canal d'Atresmedia en una comodíssima primera posició al global del dia, mentre que TV3 va acabar en segon lloc. Aquestes van ser les deu cadenes més vistes:

Cargando
No hay anuncios
  1. Antena 3: 17,4%
  2. TV3: 10,6%
  3. Telecinco: 8,8%
  4. La 1: 6,8%
  5. Cuatro: 6,2%
  6. La Sexta: 5,9%
  7. FDF: 2,7%
  8. 8TV: 2,7%
  9. Xplora: 2,5%
  10. La Sexta 3: 2,1%