Audiències
Mèdia19/11/2014

'Lo imposible' reuneix 750.000 espectadors i es converteix en la pel·lícula més vista de l'any

L'Espanya-Alemanya frega el mig milió de seguidors a Cuatro i puja al podi del dia

Ara
i Ara

BarcelonaÈxit rotund per a Telecinco amb l'estrena a televisió de la pel·lícula 'Lo imposible'. El film va tenir 752.000 espectadors aquest dimarts a la nit a Catalunya i es va convertir així no només en líder del dia sinó també en la pel·lícula més vista de l'any, amb gairebé 50.000 persones més que la segona classificada, 'Marvel: Los vengadores', emesa al març a Antena 3. 'Lo imposible' va assolir un 30% de quota de pantalla i no va donar cap opció als seus rivals: la segona opció més vista, 'Velvet', va tenir 424.000 espectadors, una bona xifra, però es va quedar amb el 15,1% de 'share', la meitat que el film de Telecinco.

Inscriu-te a la newsletter La carrera per ser la millor sèrie de l'anyTotes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

Pel que fa al partit amistós de futbol entre Espanya i Alemanya, va tenir 493.000 espectadors i un 15,7% de quota a Cuatro, de manera que va ocupar el tercer lloc del rànquing diari, per darrere del 'Telenotícies migdia'. Tot i així, no va poder consolidar el domini de la seva franja: durant la primera part va quedar per darrere del 'Telenotícies vespre', i la segona va començar per sota d''El intermedio', tot i que s'hi va acabar imposant.

Cargando
No hay anuncios

Programes de 'prime time' més vistos

  1. Cinema: 'Lo imposible' (Telecinco): 752.000 / 30,0%
  2. Futbol: Espanya-Alemanya (Cuatro): 493.000 / 15,7%
  3. 'El intermedio' (La Sexta): 439.000 / 13,3%
  4. 'Lo imposible de Lo imposible' (Telecinco): 434.000 / 13,0%
  5. 'Velvet' (Antena 3): 424.000 / 15,1%
Cargando
No hay anuncios

El 'Sense ficció' va tenir 281.000 seguidors i un 8,7% de quota amb l'emissió del documental 'Ignasi M'. Per la seva banda, el 'reality' nudista de Cuatro 'Adán y Eva' es va veure clarament perjudicat per l'emissió de 'Lo imposible', i després del rècord de 436.000 espectadors de la setmana passada va caure a 297.000 i un 10,3%, el mínim de la temporada. Sorprèn també el baixíssim 3,5% que va aconseguir La 1 amb la pel·lícula 'Munich', que va reunir només 84.000 persones.

Informatius més vistos

Cargando
No hay anuncios
  1. 'Telenotícies migdia' (TV3): 553.000 / 28,1%
  2. 'Telenotícies vespre' (TV3): 449.000 / 14,6%
  3. 'Telenotícies comarques' (TV3): 314.000 / 19,2%

Programes més vistos a la tarda

Cargando
No hay anuncios
  1. 'La Riera' (TV3): 437.000 / 24,3%
  2. 'El secreto de Puente Viejo' (Antena 3): 285.000 / 17,8%
  3. 'Sálvame' (Telecinco): 251.000 / 14,2%

Programes més vistos al vespre

Cargando
No hay anuncios
  1. '¡Ahora caigo!' (Antena 3): 348.000 / 17,6%
  2. 'Pasapalabra' (Telecinco): 329.000 / 12,6%
  3. '¡Boom!' (Antena 3): 291.000 / 11,5%

Per segon dia consecutiu, '¡Ahora caigo!' va batre el rècord de la temporada.

Cargando
No hay anuncios

Programes matinals més vistos

  1. 'El programa de Ana Rosa' (Telecinco): 87.000 / 18,3%
  2. 'Els matins' (TV3): 81.000 / 15,5%
  3. 'Bob Esponja' (Clan): 71.000 / 14,8%
Cargando
No hay anuncios

Programes més vistos al migdia

  1. 'Corazón' (La 1): 180.000 / 9,3%
  2. 'La ruleta de la suerte' (Antena 3): 170.000 / 16,0%
  3. 'Robin Food' (Telecinco): 163.000 / 8,6%
Cargando
No hay anuncios

Canals més vistos del dia

  1. Telecinco: 16,4%
  2. TV3: 12,3%
  3. Antena 3: 11,1%
  4. Cuatro: 9,0%
  5. La Sexta: 7,5%
  6. La 1: 5,0%
  7. 8TV: 4,7%
  8. Divinity: 3,2%
  9. Nova: 2,3%
  10. La 2: 2,2%