'Lletra petita' es manté tot i la competència del Barça
'El intermedio', principal alternativa en obert al 'prime time' de TV3
BarcelonaEl programa de TV3 'Lletra petita' s'enfrontava aquest dijous a una prova de foc: la cadena va decidir avançar-ne l'horari d'emissió fins a les 21.50 i fer-lo competir directament contra la segona part del partit de Lliga de Campions entre el Milan i el Barça, però l'espai que presenta Lídia Heredia pràcticament no se'n va ressentir. El programa va tenir 454.000 espectadors i un 14,2% de quota de pantalla, una xifra que representa una caiguda de menys de 50.000 persones respecte a la setmana passada i que se situa fins i tot per sobre dels 451.000 seguidors que va tenir l'estrena, fa 15 dies.
'Lletra petita', doncs, va ser el programa més vist del 'prime time' i va ocupar el segon lloc en el rànquing diari, només per darrere del 'Telenotícies Migdia' i millorant el resultat del 'Telenotícies Vespre', que el va precedir i es va quedar amb 424.000 seguidors. Un dia més, la principal alternativa al 'prime time' de TV3 va ser 'El intermedio', que aquest dimecres va reunir 277.000 espectadors.
Després del futbol, cap cadena no va aconseguir destacar. El resum del Milan-Barça que va oferir TV3 va tenir un seguiment molt minoritari, de tot just 220.000 persones, però la majoria de propostes van quedar-se en xifres similars. El millor resultat va ser per a La 1, gràcies als 247.000 espectadors que va aconseguir l'espai 'Comando actualidad'. Per la seva banda, Antena 3 i Telecinco van empatar amb les seves ficcions –'Luna, el misterio de Calenda' i 'Familia', respectivament–: tant una com l'altra van tenir 216.000 espectadors i un 8,9% de 'share'.
Per cadenes, TV3 va ser la més vista del dia:
- TV3: 13,2%
- Telecinco: 10,9%
- Antena 3: 9,7%
- La 1: 7,0%
- La Sexta: 5,7%
- Cuatro: 4,2%
- 8TV: 4,2%
- Divinity: 2,6%
- FDF: 2,5%
- Neox: 2,3%