'La meva' lidera el dia amb la seva segona millor marca
Wyoming i Chicote converteixen La Sexta en la segona opció del 'prime time'
BarcelonaEl capítol dedicat als programes de divulgació i entreteniment va ser el segon més vist fins ara de 'La meva'. L'espai que resumeix els 30 anys d'història de TV3 va reunir aquest dijous 635.000 espectadors i va assolir una quota de pantalla del 19,8%, unes xifres que el van convertir en l'emissió més vista del dia. El segon lloc del rànquing va ser per al 'Polònia', que va tenir 597.000 seguidors i un 19% de 'share'.
Durant tota la nit, doncs, TV3 va ser la cadena més vista, i la segona posició va quedar reservada per a La Sexta. 'El intermedio', amb 309.000 espectadors i un 10,1% de quota, va ser el principal rival de 'La meva', i a continuació, 'Pesadilla en la cocina' va mantenir la segona plaça gràcies a 384.000 seguidors que li van atorgar un 12,9% de 'share'. De fet, l'espai que presenta Alberto Chicote va arribar a liderar durant uns minuts un cop acabat el 'Polònia'.
Per darrere de la televisió pública i de La Sexta es va col·locar 'Gran Hermano'. El 'reality' de Telecinco, que aquest dijous va escollir els seus quatre finalistes, va reunir 248.000 persones i va tenir un 'share' del 12,9%, unes xifres que li van permetre pujar fins a la primera posició a partir de la mitjanit.
En el global del dia, TV3 va superar en més de cinc punts les seves principals rivals:
- TV3: 16,0%
- Telecinco: 10,9%
- Antena 3: 10,2%
- La Sexta: 6,8%
- La 1: 6,6%
- Cuatro: 5,2%
- 8TV: 3,8%
- La 2: 2,5%
- FDF: 2,5%
- Divinity: 2,4%