Audiències
Mèdia10/07/2014

L'Holanda-Argentina supera el Brasil-Alemanya

La segona semifinal del Mundial va superar els 1,4 milions d'espectadors a Catalunya

Ara
i Ara

BarcelonaLa segona semifinal del Mundial de futbol va ser molt menys espectacular que la primera, però això no va impedir que fos més vista. El partit entre les seleccions d'Holanda i l'Argentina va tenir aquest dimecres 1.437.000 espectadors i un 45,5% de quota de pantalla a Catalunya, la qual cosa suposa 169.000 persones i 3,3 punts de 'share' més que el Brasil-Alemanya de dimarts. D'aquesta manera, doncs, va desplaçar la primera semifinal del podi dels partits més vistos del torneig i va situar-se en la tercera posició, per darrere dels dos primers enfrontaments que va disputar la selecció espanyola.

Inscriu-te a la newsletter La carrera per ser la millor sèrie de l'anyTotes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

De fet, ara mateix el Brasil-Alemanya ocupa el cinquè lloc d'aquest rànquing, ja que la quarta plaça ha quedat reservada per a la tanda de penals que va permetre a l'Argentina classificar-se per a la final. Aquesta emissió va tenir 1.376.000 seguidors i un 62,1% de quota, mentre que la pròrroga que la va precedir va quedar-se amb 1.168.000 persones i un 46,9%.

Cargando
No hay anuncios

Malgrat aquestes xifres altíssimes, 'MasterChef' encara va ser capaç de resistir amb dignitat durant el 'prime time'. El concurs de cuina de La 1 va tenir 356.000 espectadors i un 12,3% de 'share', una xifra baixa però que no és la pitjor de la temporada. L'altra cadena que va ser capaç de treure mínimament el cap durant la nit va ser TV3: l''APM?' va reunir 239.000 persones i va fer un 7,2% de quota, i 'Collita pròpia' va pujar fins als 251.000 seguidors i el 8,1% de 'share'. Això sí, en tots dos casos es tracta del mínim del curs.

Per cadenes, Telecinco va arrasar, però TV3 va guanyar la lluita pel segon lloc. Aquestes van ser les deu més vistes del dia:

Cargando
No hay anuncios
  1. Telecinco: 22,2%
  2. TV3: 11,6%
  3. Antena 3: 9,3%
  4. La 1: 7,8%
  5. Cuatro: 5,6%
  6. La Sexta: 5,0%
  7. 8TV: 3,7%
  8. La 2: 2,7%
  9. Neox: 2,7%
  10. Divinity: 2,6%