L'estrena de 'Splash!' posa 'Polseres vermelles' contra les cordes
El nou format d'Antena 3 obté 600.000 espectadors i queda a tocar de la sèrie, que li cedeix el lideratge durant la part final del capítol
BarcelonaGran estrena del nou concurs d'Antena 3 'Splash! Famosos al agua'. La primera entrega del format va reunir aquest dilluns 600.000 espectadors a Catalunya i va assolir una quota de pantalla del 24,7%, unes xifres que li van permetre plantar cara a una de les propostes més potents de TV3, la sèrie 'Polseres vermelles'. La ficció creada per Albert Espinosa va millorar resultats respecte al mínim de la setmana passada, però es va quedar amb 633.000 seguidors i un 19,2% de quota, la tercera pitjor dada del curs. De fet, tot i que va començar en primera posició, la sèrie es va veure superada, durant els últims minuts del capítol, pel programa d'Antena 3, que després va liderar la nit amb contundència fins que es va acabar, més enllà de la 1.00. Tot plegat va deixar en una discreta tercera posició el 'reality' de Telecinco 'Gran Hermano', que només va aconseguir 260.000 espectadors i un 12% de 'share'.
En qualsevol cas, l'emissió més vista del 'prime time' va ser el 'Crackòvia', que tot i quedar lluny dels seus millors resultats –va tenir 686.000 espectadors i una quota del 19,9%– va col·locar-se segon al rànquing, només per darrere del 'Telenotícies Vespre', i no va tenir rival. Destaca també el bon paper del programa de 8TV '8 al dia', que amb 210.000 espectadors va fer el cinquè millor registre del 2013. Per la seva banda, el nou magazín del canal privat, 'Migdia', va estrenar-se amb 12.000 espectadors i un 1,5% de 'share'.
Per canals, TV3 va dominar el dia amb comoditat:
- TV3: 16,2%
- Antena 3: 13,7%
- Telecinco: 10,8%
- La 1: 6,6%
- La Sexta: 5,6%
- Cuatro: 5,5%
- 8TV: 4,3%
- FDF: 2,6%
- La 2: 2,3%
- Neox: 2,3%