L'estrena de 'Lletra petita' domina la seva franja amb 450.000 espectadors
L''APM?' obté un dels millors resultats de la temporada, mentre que l'amistós de futbol entre Espanya i Uruguai atorga a Cuatro el lideratge durant la tarda
BarcelonaBona estrena del nou programa de TV3 'Lletra petita'. L'espai sobre consum que condueix Lídia Heredia va reunir aquest dimecres 450.000 espectadors i va obtenir un 14,5% de quota de pantalla, de manera que va situar-se com l'emissió més vista de la seva franja, per davant de la pel·lícula de La Sexta 'Nacer para morir', que va ocupar el segon lloc a molta distància, amb 265.000 seguidors i un 9,8% de 'share'. De fet, TV3 va dominar tot el 'prime time', ja que durant la primera part d'aquesta franja l''APM?' va enfilar-se fins als 654.000 espectadors i el 18,7% de quota, el quart millor registre de tota la temporada, i va col·locar-se segon al rànquing diari, superat només pel 'Telenotícies vespre' i per davant del 'Telenotícies migdia'.
A banda del 'prime time', cal destacar el gran seguiment que va tenir el partit de futbol amistós entre les seleccions d'Espanya i l'Uruguai, que va permetre a Cuatro liderar clarament l'últim tram de la tarda. El partit, que va començar a les 19.00, va reunir 468.000 persones davant la pantalla i va assolir un 'share' del 19,6%, unes xifres que el van col·locar al cinquè lloc del rànquing.
Per cadenes, TV3 va tancar el dia amb un amplíssim avantatge de 6 punts respecte a Antena 3 i Telecinco:
- TV3: 15,7%
- Antena 3: 9,8%
- Telecinco: 9,7%
- La Sexta: 6,7%
- Cuatro: 6,5%
- La 1: 6,5%
- 8TV: 3,7%
- FDF: 3,3%
- Neox: 2,7%
- Divinity: 2,7%