Televisió
Mèdia13/01/2014

L'especial sobre els 30 anys de 'Telenotícies', líder del 'prime time' amb quasi 600.000 espectadors

'El objetivo' fa el tercer millor registre de la temporada amb l'entrevista a Wert

Ara
i Ara

BarcelonaTV3 va celebrar aquest diumenge el trentè aniversari del seu primer 'Telenotícies' –que es complirà dijous– amb l'emissió del programa especial '30 anys junts', un reportatge que repassava com havia explicat la televisió pública els principals fets que han tingut lloc aquí i al món des del naixement de la cadena. El programa va liderar clarament el 'prime time' i, de fet, va ser la segona emissió més vista del dia, amb 592.000 espectadors i un 17,2% de quota de pantalla. Només el 'Telenotícies vespre', que va reunir 655.000 persones, va quedar per davant.

Inscriu-te a la newsletter Sèries refugiTotes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

La principal alternativa a aquest especial va ser el programa de La Sexta 'El objetivo'. L'espai que presenta Ana Pastor va aconseguir la tercera millor dada de la temporada, amb 315.000 seguidors i un 'share' del 9,2%, el dia que rebia la visita del ministre d'Educació, José Igancio Wert.

Cargando
No hay anuncios

Un cop acabats aquests dos programes, la lluita pel lideratge la van protagonitzar Antena 3 i Telecinco. El canal d'Atresmedia va aconseguir 379.000 espectadors i un 12,7% de quota amb la pel·lícula 'El padrastro', mentre que 'Aída' aportava a la cadena de Mediaset 356.000 persones i un 11,1% de 'share'. Amb tot, durant l'estona que van coincidir, la sèrie va situar-se lleugerament per davant. Per la seva banda, La 1 va ocupar el tercer lloc de la franja, amb xifres similars, però que no li van permetre entrar en el duel per la primera posició: la pel·lícula 'Los hombres que miraban fijamente a las cabras' va tenir 324.000 seguidors i un 10,5% de 'share'.

Tot i que TV3 va ocupar els quatre primers llocs del rànquing –el 'Telenotícies migdia' va ser tercer i l''APM? Extra', quart–, Antena 3 va ser el canal més vist al conjunt del dia. De fet, aquesta cadena va situar les tres pel·lícules que va emetre durant la tarda i la de la nit entre els llocs 5 i 8 de la llista, i va liderar des de les 16.30 fins a les 21.00. Aquests van ser els deu canals més vistos de diumenge:

Cargando
No hay anuncios
  1. Antena 3: 12,4%
  2. TV3: 10,1%
  3. Telecinco: 8,8%
  4. La 1: 8,6%
  5. Cuatro: 7,0%
  6. La Sexta: 5,4%
  7. Paramount Channel: 3,2%
  8. Xplora: 2,8%
  9. FDF: 2,5%
  10. La 2: 2,1%