Audiències
Mèdia18/09/2014

L''APM?' torna amb força i lidera el 'prime time'

L'estrena de 'Broadchurch' supera 'Pequeños gigantes'

Ara
i Ara

BarcelonaL''APM?' va estrenar aquest dimecres una nova temporada a TV3 i va fer-ho amb bona nota. 521.000 persones van veure el programa de zàping, que va fer un 16,8% de quota de pantalla i va convertir-se en la segona emissió més vista del dia, per darrere del 'Telenotícies migdia', que va arribar als 594.000 seguidors.

Inscriu-te a la newsletter La carrera per ser la millor sèrie de l'anyTotes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

Un cop acabat aquest espai, però, TV3 va perdre el lideratge i van ser els dos grans canals privats espanyols els que es van disputar la primera posició: Antena 3, amb l'estrena de la sèrie 'Broadchurch', va reunir 439.000 persones i va fer un 15,6% de 'share', de manera que va superar la segona entrega de 'Pequeños gigantes'. El concurs de talents de Telecinco va notar un descens important en relació amb la setmana passada, i es va quedar amb 335.000 seguidors i un 17,1% de quota. Això sí, aquest format va superar el segon capítol de 'Broadchurch', que va baixar fins als 329.000 espectadors tot i mantenir-se amb un 'share' del 15,7%.