L''APM?' i 'MasterChef' lideren el 'prime time' de Sant Jordi
La Diada es tanca amb resultats d'audiència discrets per a la majoria de programes
BarcelonaSant Jordi va fer sortir els catalans al carrer i això ho van notar els canals de televisió, que aquest dimecres van recollir resultats d'audiència més baixos del que és habitual. Com a exemple, els 'Telenotícies', que van ocupar les dues primeres posicions del rànquing, van tenir 490.000 espectadors al migdia i 432.000 al vespre, unes xifres que se situen, respectivament, 70.000 i 100.000 persones per sota de les mitjanes de la temporada.
Pel que fa al 'prime time', el programa més vist va ser l''APM?', que va ocupar el tercer lloc del dia amb 418.000 seguidors i una quota de pantalla del 13,1%, lluny, per tant, dels seus millors registres, però amb un avantatge clar sobre la resta de competidors. Acabat l'espai d'humor, el domini va ser per a 'MasterChef', que en aquesta segona entrega va baixar en relació amb l'estrena i va obtenir 333.000 espectadors i un 'share' del 12,7%. De fet, l'espai de La 1 va tenir problemes per imposar-se a 'Con el culo al aire', que durant uns minuts va donar el lideratge a Antena 3 i va acabar amb una mitjana de 306.000 seguidors i un 10,6% de quota. Per la seva banda, la sèrie de TV3 'Kubala, Moreno i Manchón' va fer el segon resultat més baix del curs, amb 297.000 espectadors i un 9,9%, però va superar sense problemes 'B&b', que va fer mínim a Telecinco amb 234.000 seguidors i un 8,6% de 'share'.
En el global del dia, TV3 va liderar còmodament. Aquestes van ser les deu cadenes més vistes:
- TV3: 13,0%
- Telecinco: 11,0%
- Antena 3: 10,1%
- La 1: 7,9%
- La Sexta: 6,4%
- Cuatro: 5,6%
- 8TV: 3,9%
- Nova: 3,4%
- FDF: 2,1%
- Clan: 2,0%