Audiències
Mèdia13/06/2013

L''APM?' i 'Con el culo al aire' es reparteixen la nit

'Per sempre (o no)' cau per sota dels 300.000 seguidors i es disputa el tercer lloc de la franja amb Cuatro

Ara
i Ara

BarcelonaL''APM?' va ser el programa més vist del 'prime time' d'aquest dimecres a Catalunya. Amb 518.000 espectadors i un 16,8% de quota de pantalla, l'espai de zàping va col·locar-se al segon lloc del rànquing diari, només per darrere del 'Telenotícies Migdia', líder de la jornada amb 649.000 seguidors.

Inscriu-te a la newsletter Sèries que t'abracenTotes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

A la segona part del 'prime time', però, el domini va passar a mans d'Antena 3 gràcies a la sèrie 'Con el culo al aire'. La ficció va obtenir el quart millor resultat de la temporada, amb 349.000 seguidors i un 12,7% de 'share', i va derrotar clarament l'espai de TV3 'Per sempre (o no)', que va quedar-se amb 291.000 espectadors i una quota del 9,7%, la segona pitjor dada de la temporada.

Cargando
No hay anuncios

De fet, el format del canal públic va quedar també per darrere del programa de Telecinco 'Hay una cosa que te quiero decir', que tot i tenir una mitjana d'espectadors més baixa (257.000) va situar-se clarament per davant en termes de 'share' (13,7%) i va ser més seguit durant tota l'estona que van coincidir. 'Per sempre (o no)', doncs, es va veure obligat a lluitar pel tercer lloc de la franja amb la sèrie de Cuatro 'Homeland', que va tenir 219.000 espectadors i un 7,1% de quota durant el primer capítol, però va pujar fins als 236.000 seguidors i el 9,4% de 'share' amb el segon, que va superar el tram final de l'espai de TV3. La ficció de Cuatro també va derrotar clarament 'The following', que va fer el seu pitjor resultat des que va arribar a La Sexta, amb 209.000 espectadors i un 6,8% de quota.

En el conjunt del dia, TV3 va ser el canal més vist per davant de Telecinco:

Cargando
No hay anuncios
  1. TV3: 14,3%
  2. Telecinco: 11,7%
  3. Antena 3: 10,7%
  4. La 1: 6,1%
  5. La Sexta: 5,6%
  6. Cuatro: 5,4%
  7. 8TV: 4,6%
  8. FDF: 2,8%
  9. Neox: 2,7%
  10. Esport3: 2,5%