Els 20 anuncis més virals del 2014
L'anunci de Shakira arran del Mundial de futbol és l'espot publicitari més compartit de la història, segons l'empresa de màrqueting Unruly
BarcelonaL'anunci de Shakira sobre el Mundial de futbol patrocinat per Activia en col·laboració amb el Programa Mundial d'Aliments és el més viral del 2014 i de la història, segons el rànquing de l'empresa de màrqueting Unruly. Compartit 5.819.822 a través de Facebook, Twitter i de blogs, s'ha vist més de 400 milions de vegades a YouTube.
Unruly ha fet pública aquest dijous la llista dels anuncis més virals aquest any, que dominen clarament els que tenen a veure amb el Mundial. Dels vint espots del rànquing el menys viral, el de KLM, s'ha compartit 670.401 vegades. Aquí els podeu veure tots:
1- Activia: "Shakira - La La La (Brazil 2014) ft. Carlinhos Brown"
2- Twentieth Century Fox (Devil's Due): "Devil Baby Attack"
3- Nike: "The Last Game"
4- Budweiser: "Puppy Love"
5- American Greetings: "World's Toughest Job"
6- Wren: "First Kiss"
7- Always: "Like a Girl"
8- Nike: "Winner Stays"
9- Thai Life Insurance: "Unsung Hero"
10- DTAC: "The Power of Love"
11- Castrol: "Footkhana: Neymar Jr. v Ken Block"
12- Save the Children: "Most Shocking Second a Day Video"
13- Disney (Frozen): "Let It Go Singalong"
14- FCKH8: "Potty-Mouthed Princesses Drop F-Bombs for Feminism"
15- Volkswagen: "Eyes on the Road"
16- CoorDown: "Dear Future Mom"
17- John Lewis: "Monty the Penguin"
18- BBC: "God Only Knows"
19- P&G: "Pick Them Back Up"
20- KLM: "Lost And Found Service"