Mèdia14/08/2017

L'anada de la Supercopa aporta més de 750.000 espectadors a TV3

Sumant-hi l'audiència de Telecinco, el partit va superar els 1,3 milions de seguidors i prop del 60% de quota de pantalla

Ara
i Ara

BarcelonaMalgrat el fluix paper del Barça, l'anada de la Supercopa d'Espanya ha sigut una bona notícia per a TV3. La transmissió del partit va aportar a la televisió pública 753.000 espectadors i una quota de pantalla del 32,3%, un resultat que va permetre a la cadena liderar el dia i que converteix aquesta emissió en la més vista de la temporada d'estiu a Catalunya.

Inscriu-te a la newsletter Sèries refugiTotes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

Telecinco, que també oferia el matx, va situar la seva emissió al segon lloc del rànquing diari, amb 578.000 seguidors i un 24,8%. En total, doncs, el partit va ser vist per 1.331.000 catalans, que li van atorgar un 'share' del 57,1%. A Espanya, el matx va reunir 6.348.000 persones i va obtenir una quota del 46,8%.

Cargando
No hay anuncios

L'audiència d'aquest any supera la que va aconseguir l'anada de la Supercopa del 2016, que va enfrontar el Sevilla i el Barça. En aquella ocasió, TV3 va obtenir 654.000 espectadors i un 30,2% de 'share', i Telecinco, a Catalunya, 211.000 espectadors i un 9,8%. En canvi, en comparació amb el 2012, l'últim cop que aquest torneig havia enfrontat el Barça i el Madrid, les xifres actuals són clarament inferiors. Aquell any, el partit d'anada -disputat el 23 d'agost- va tenir 1.244.000 espectadors i un 47,7% de quota a TV3, i 532.000 espectadors i un 20,4% a La 1.