Audiència
Mèdia10/06/2011

'The Huffington Post' supera per primera vegada la web de 'The New York Times' en nombre d'usuaris

La introducció de la barrera de pagament redueix la quantitat de visites al portal de l'històric rotatiu

Redacció
i Redacció

BarcelonaThe Huffington Postha aconseguit fer un gir històric en les audiències d'internet als Estats Units. Per primer cop, durant el mes de maig el digital va superar en nombre de navegadors únics la web del diari The New York Times, que tradicionalment havia sigut la més visitada pels nord-americans a l'hora d'informar-se.

Inscriu-te a la newsletter Sèries que t'abracenTotes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

Segons les dades de comScore, el Huff ha arribat aquest mes fins als 35,6 milions d'usuaris únics, una xifra que suposa un increment notable respecte als 29,9 milions de l'abril. Mentrestant, The New York Times, tot i que ha experimentat un lleu increment respecte a l'abril, ha perdut un bon grapat d'usuaris respecte a mesos anteriors, atribuïbles segurament al fet que a finals de març el diari va començar a cobrar pels seus continguts onlineonline. Així, el seu portal web va passar dels 38,1 milions de visitants únics al març –la xifra més alta dels últims dotze mesos– als 32,9 milions de l'abril –en què encara va ser líder, amb una diferència de 3 milions d'usuaris únics. Ara, tot i que ha remuntat fins als 33,6 milions de navegadors únics, ha perdut el lideratge en benefici del seu principal rival.

Cargando
No hay anuncios

Per darrere dels dos grans, The Washington Post va ser el tercer diari dels Estats Units amb més navegadors únics al web durant el maig, amb 19,9 milions. El Los Angeles Times, amb 18,4, i The Wall Street Journal, amb 13,9, completen el rànquing.