Gwyneth Paltrow fitxa per Netflix per fer docusèries sobre estil de vida
El nou projecte és part d'un acord amb Goop, la web de benestar personal de l'actriu
BarcelonaDesprés que la japonesa Marie Kondo s'hagi convertit en un fenomen televisiu, Netflix vol seguir explorant l'univers del benestar personal amb una docusèrie impulsada per Gwyneth Paltrow i la seva web d'estil de vida Goop. Segons 'Variety', la proposta, protagonitzada per la responsable de continguts de Goop, Elise Loehnen, i Paltrow, arribarà a la plataforma la tardor que ve.
Loehnen ha explicat que un dels objectius de la sèrie, de capítols de 30 minuts, i del seu equip és tractar qüestions sobre salut física, sexual i mental, i que es comptarà amb l'assessorament d'experts, metges i investigadors. A més d'aquest acord amb Netflix, el mitjà digital també està col·laborant amb l'aerolínia Delta, per a la qual està enregistrant una sèrie de podcasts.
En els 10 anys que porta en funcionament Goop, aquesta web s'ha vist immersa en diverses polèmiques per alguns dels seus consells d'estil de vida, com quan fa tres anys Paltrow va recomanar netejar-se l'úter amb vapor. L'últim entrebanc de la publicació va tenir lloc el setembre del 2018, quan la justícia va decidir que Paltrow havia de pagar 145.000 dòlars per haver fet publicitat enganyosa sobre uns ous vaginals, que no tindrien els efectes anunciats a Goop.