EL RADAR
Mèdia02/11/2013

Goyo Jiménez arrencarà la nit de Nadal el seu xou còmic per a La 1

àlex Gutiérrez
i àlex Gutiérrez

La marxa de José Mota a Telecinco ha estat una d'aquelles situacions en què ningú no hi guanya especialment. La 1 va perdre un programa que li garantia bons resultats la nit de divendres (i que no ha pogut suplir), mentre que el còmic veia com, tot i repetir fórmula, els audímetres no el beneïen de la mateixa manera a la seva nova llar de Mediaset. La 1 torna a apostar per l'humor per a la nit de divendres i ha fitxat el còmic Goyo Jiménez perquè hi faci el programa Se hace saber . La primera emissió serà el 24 de desembre, tot just després del missatge del rei. A partir d'aleshores tindrà emissions setmanals a partir del gener.

Inscriu-te a la newsletter Sèries que t'abracenTotes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

Algunes de les cares que s'hi deixaran veure són Berta Collado, Leo Harlem, Iñaki Urrutia, Sergio Fernández El Monaguillo i Agustín Jiménez, entre d'altres. Produït per 100 balas (la companyia del també còmic Flipy), compta amb guionistes que no provenen de l'escuderia de José Mota. Així ho han fet saber fonts de la cadena, després que alguns mitjans digitals difonguessin el rumor que la productora havia pres guionistes a l'equip de Mota. L'únic vincle, per tant, és el del mateix Goyo Jiménez, que sí que havia treballat amb Mota com a humorista i subdirector. Dos dels guionistes han aprofitat el seu compte de Twitter per desmentir també el rumor.

Cargando
No hay anuncios

Se hace saber vindrà apadrinat per un patrocini: el de la marca Campofrío, que justifica a partir de la noció que el programa tindrà un caire humorístic customista i inequívocament hispà (i amb dosis elevades de surrealisme). La 1 va renunciar a la publicitat el 2010, però pot buscar vies complementàries de finançament a partir de patrocinis, una fórmula que tot i així ha criticat Uteca, la patronal que aplega els operadors privats.