Mitjans públics
Mèdia13/01/2014

Godó i Zeta, els únics que opten a gestionar la publicitat de TV3

Aquest dilluns s'han obert les pliques amb les propostes presentades pels dos grups. La decisió es prendrà en un termini màxim de dos mesos

Ara

BarcelonaEl Grupo Godó o el Grup Zeta gestionaran a partir d'aquest mateix any la publicitat de Televisió de Catalunya. Publipress Media –la central de vendes publicitàries del grup que edita 'La Vanguardia'– i Ediciones Primera Plana –la societat editora d''El Periódico'– són les dues úniques empreses que han presentat ofertes per aconseguir la concessió d'aquest servei, segons han confirmat a l'ARA fonts de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA).

Inscriu-te a la newsletter La meva reina JaneTotes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

Aquest dilluns a la tarda s'han obert les pliques que contenien la documentació presentada per aquestes dues companyies. Ara la CCMA haurà de valorar les dues propostes i, en un termini màxim de 60 dies, decidir a quina de les dues empreses adjudica la gestió de la publicitat de TV3.

Cargando
No hay anuncios

L'externalització d'aquest servei, que la direcció de la CCMA justifica com a mesura per aturar la pèrdua d'ingressos per publicitat que pateix des de fa uns anys la televisió pública catalana, és un dels motius que han posat en peu de guerra els treballadors de TV3, que van fer una aturada el dia 24 de desembre que va impedir l'emissió del missatge de Nadal del rei i que en faran una altra els dies 16 i 17 que obligarà a endarrerir quatre dies l'estrena dels nous 'Telenotícies'.