TV3 punxa amb l'estrena de 'Generació selfie'
L'embaràs de Samanta Villar triomfa a Cuatro i 'MasterChef' lidera la nit amb rècord
BarcelonaL'estrena de 'Generació selfie' es va quedar aquest dimecres amb un resultat molt baix a TV3. El nou programa que retrata el dia a dia dels joves catalans es va quedar amb 201.000 espectadors i un discretíssim 7% de quota de pantalla, i es va haver de conformar amb el cinquè lloc de la seva franja d'emissió.
En canvi, l'altra estrena de la nit, '9 meses con Samanta', en què Samanta Villar fa el seguiment del seu embaràs, va aportar a Cuartro 304.000 espectadors i un 10,8% de 'share', unes xifres que van impulsar una cadena que sol situar la seva audiència mitjana a l'entorn del 7%. De fet, el 'reality' va lluitar de tu a tu amb la sèrie d'Antena 3 'Vis a vis', que va reunir 285.000 persones i va fer una quota del 10,9%.
El domini de la nit, però, va ser clar per a 'MasterChef', que va batre el seu rècord de la temporada amb 508.000 espectadors i un notable 20,8% de 'share'. El concurs de cuina de La 1 va ocupar el segon lloc del dia. L'altra oferta de 'prime time' que va superar 'Generació selfie' va ser la pel·lícula 'Non-stop (Sin escalas)', que va aportar a Telecinco 343.000 espectadors i una quota del 14,5%.
Aquests van ser els cinc programes més vistos d'aquest dimecres a Catalunya:
- 'Telenotícies migdia' (TV3+3/24): 556.000 / 29,9%
- 'MasterChef' (La 1): 508.000 / 20,8%
- 'La Riera' (TV3): 427.000 / 25,1%
- 'Telenotícies vespre' (TV3+3/24): 416.000 / 16,0%
- 'Telenotícies comarques' (TV3): 377.000 / 22,9%