Audiències
Mèdia05/05/2014

'El foraster' s'imposa en l'estrena de la segona temporada

TV3 domina el 'prime time' gràcies al '30 minuts' i al programa de Quim Masferrer

Ara
i Ara

Barcelona'El foraster' va estrenar aquest diumenge la seva segona temporada com a líder de la seva franja. La visita de Quim Masferrer a Godall va tenir 490.000 espectadors i un 15,3% de quota de pantalla, un resultat baix si es compara amb els que havia obtingut el programa durant la seva primera etapa –només en una ocasió havia quedat per sota d'aquesta xifra–, però que li va permetre superar tots els seus rivals directes i situar-se al quart lloc del rànquing diari, just per darrere del '30 minuts', que va fer el vuitè resultat més alt del curs amb 503.000 seguidors i un 'share' del 15,3%.

Inscriu-te a la newsletter La carrera per ser la millor sèrie de l'anyTotes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

L'espai de reportatges de TV3 va derrotar clarament 'Salvados', que va fer una de les pitjors dades de la temporada: 362.000 espectadors i un 11,4%. De fet, el programa que presenta Jordi Évole va quedar per darrere de la pel·lícula de La 1, 'Ira de titanes', que va tenir 402.000 seguidors i una quota del 12,4%. Durant la segona part del 'prime time', aquest film va competir amb el d'Antena 3 'Los próximos 3 días' –401.000 persones i 14,3% de quota– i la sèrie de Telecinco 'Aída' –389.000 i un 11,9%– per ocupar el segon lloc de la franja, per darrere d''El foraster'.

Cargando
No hay anuncios

En qualsevol cas, l'emissió més vista del dia va ser la transmissió del Gran Premi d'Espanya de MotoGP, que va aportar a Telecinco 575.000 espectadors i un 34,4% de 'share'. El segon lloc, amb 563.000 seguidors i un 20,2% de quota, va ser per al 'Telenotícies vespre'.

Al conjunt del dia, Antena 3 va ser el canal més vist gràcies al cinema de la tarda, mentre que Telecinco va ocupar el segon lloc impulsat per les motos. Aquestes van ser les deu cadenes amb més bons resultats:

Cargando
No hay anuncios
  1. Antena 3: 12,9%
  2. Telecinco: 12,6%
  3. TV3: 10,4%
  4. La 1: 8,9%
  5. Cuatro: 5,8%
  6. La Sexta: 4,3%
  7. FDF: 3,1%
  8. Xplora: 2,4%
  9. La 2: 2,4%
  10. Esport3: 2,3%