Les finals de 'La voz' i 'Top chef' no donen cap opció a Mercè Rodoreda
'Un berenar a Ginebra', tercera opció de la franja amb 238.000 espectadors
BarcelonaL'estrena de la pel·lícula 'Un berenar a Ginebra', que reprodueix la trobada entre Mercè Rodoreda i l'editor Josep Maria Castellet, va aportar aquest dimecres 238.000 espectadors i un 8,4% de quota de pantalla a TV3. La cinta, dirigida per Ventura Pons, va ser la tercera opció de la seva franja i va quedar molt lluny de la lluita pel lideratge, que van protagonitzar 'La voz' i 'Top chef'. Tots dos programes van tancar ahir la temporada i van fer-ho amb resultats molt elevats. Al final, l'espai culinari d'Antena 3 va tenir una mitjana d'espectadors una mica més elevada, però en quota de pantalla van quedar empatats.
La final de 'Top chef' va fer rècord de la temporada, amb 561.000 espectadors i un 24,4% de 'share', i gràcies a això va convertir-se en el quart programa més vist del dia. Per la seva banda, 'La voz' va acomiadar-se en la cinquena posició del rànquing diari i amb la segona millor dada del curs: 500.000 seguidors i un 24,4% de quota.
Per davant d'aquests dos concursos s'hi van col·locar tres programes de TV3: el 'Telenotícies Vespre' –líder del dia amb 604.000 espectadors–, l''APM?' –l'espai més vist del 'prime time', amb 601.000 seguidors i una quota del 17,8%– i el 'Telenotícies Migdia' –que va reunir 571.000 persones–. En el rànquing de cadenes, però, TV3 i Telecinco van empatar en primera posició. Les elevadíssimes quotes –de més del 45% en alguns moments– a què va arribar 'La voz' de matinada van impulsar el canal de Mediaset. Aquestes van ser les deu cadenes més vistes:
- TV3: 14,4%
- Telecinco: 14,4%
- Antena 3: 12,3%
- La 1: 5,8%
- La Sexta: 5,8%
- Cuatro: 4,7%
- 8TV: 4,1%
- Discovery Max: 2,6%
- Divinity: 2,3%
- Neox: 2,3%