Duel
Mèdia29/06/2023

Feijóo supera Sánchez en audiència a 'El hormiguero' (però no a Catalunya)

El líder del PP va ser seguit per una mitjana de 3.079.000 espectadors

BarcelonaRècord històric de quota de pantalla per a El hormiguero, en els seus setze anys de trajectòria. L'entrevista de Pablo Motos a Alberto Núñez Feijóo, candidat del PP a les eleccions generals espanyoles, va obtenir un share del 25,9% i una mitjana d'espectadors de 3.079.000. Van ser 157.000 més que els 2.922.000 que un dia abans van seguir l'entrevista del mateix programa a Pedro Sánchez (que va aconseguir una quota del 22,8%). De fet, el president espanyol va quedar per sota no només del seu rival, sinó també d'altres entrevistes polítiques –totes dues a líders de la dreta i la ultradreta– com són Santiago Abascal (4.049.000 seguidors i un 23,5%) i Isabel Díaz Ayuso (3.588.000 i un 23,2%).

Inscriu-te a la newsletter La carrera per ser la millor sèrie de l'anyTotes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

Les xifres d'espectadors són més grans en aquests casos perquè aquells programes es van fer el 2019 i 2021 respectivament, quan hi havia més gent mirant televisió de manera lineal. Per això es fa la comparativa amb la quota de pantalla o share, que indica quin percentatge d'espectadors estava mirant el programa en aquella franja.

Cargando
No hay anuncios

A Catalunya, mentrestant, va ser el candidat socialista qui va congregar més públic. L'emissió va ser vista per 337.000 espectadors de mitjana, per un share del 25,9%, mentre que Feijóo es va haver de conformar amb 283.000 persones i un 15,8% de quota de pantalla. Sánchez va ser qui més va interessar el públic femení: hi ha 3,3 punts de diferència entre la quota aconseguida per les dones (18,6%) i els homes (15,3%). En canvi, Feijóo va enganxar un 16% de l'audiència femenina i un 15,5% de la masculina.