TVE atura durant unes setmanes l'emissió d''El Ministerio del Tiempo'
La cadena no n'havia dit res fins ara, però el creador de la ficció assegura que aquesta situació ja estava prevista
Barcelona'El Ministerio del Tiempo' no s'emetrà durant les pròximes setmanes. Televisió Espanyola ha anunciat aquest dimarts, de manera inesperada, que després del capítol d'aquest dilluns la sèrie farà una aturada abans d'emprendre la recta final de la temporada. "S'acaba així la primera de les dues entregues de la segona temporada d''El Ministerio del Tiempo', que, concebuda sota el concepte de 'midseason', continuarà amb un segon bloc de cinc capítols plens de noves aventures", explica la cadena.
Fins ara, TVE no havia explicitat en cap moment que estigués previst dividir la temporada en dues parts, i de fet l'anunci ha arribat després de l'emissió del vuitè episodi, que va marcar –sense que els espectadors ho sabessin– el final d'aquest tram. La cadena no ha posat data al retorn de la sèrie, però segons el seu creador, Javier Olivares, l'aturada durarà "dues o tres setmanes".
Olivares també ha precisat a través de Twitter que, malgrat que TVE no ho hagués fet públic, sí que estava previst fer una pausa a meitat d'aquesta segona temporada.
Segons ell, però, la cadena ho ha comunicat "tard i malament", la qual cosa ha generat malestar entre els seguidors de la sèrie, que després que s'anunciés la retirada temporal de la ficció han creat el 'hashtag' #YosalvoMdT per reclamar la continuïtat de la ficció, que s'ha convertit en 'trending topic' a Espanya.
La pausa en l'emissió d''El Ministerio del Tiempo' ha coincidit amb el retorn del Julián Martínez (Rodolfo Sancho), un dels protagonistes de la primera temporada que havia estat absent durant la major part de la segona. Fins ara aquest personatge havia estat substituït pel Pacino (Hugo Silva), que ara ha abandonat el ministeri.
Aquesta segona temporada de la sèrie, estrenada el 15 de febrer, acumula fins ara 2.498.000 espectadors i un 13% de quota de pantalla a Espanya. Això la situa lleugerament per sobre de la primera temporada, emesa entre el febrer i l'abril de l'any passat i que es va tancar amb 2.420.000 seguidors i un 11,6% de 'share'.