Audiències
Mèdia05/10/2015

'Economia en colors' s'estrena liderant el 'prime time' amb 673.000 espectadors

El '30 minuts' domina la seva franja amb el millor registre des de fa un any

Ara
i Ara

BarcelonaAquests van ser els programes més vistos d'aquest diumenge a Catalunya:

Inscriu-te a la newsletter Sèries que t'abracenTotes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

Programes de 'prime time' més vistos

Cargando
No hay anuncios
  1. 'Economia en colors' (TV3): 673.000 / 21,2%
  2. '30 minuts' (TV3): 669.000 / 20,6%
  3. 'El peliculón': 'Objetivo: la Casa Blanca' (Antena 3): 500.000 / 18,1%
  4. 'La película de la semana': 'El libro de Eli' (La 1): 305.000 / 10,0%
  5. 'Gran hermano: El debate' (Telecinco): 276.000 / 13,7%

L'estrena d''Economia en colors' va donar una gran alegria a TV3. El programa presentat per Xavier Sala i Martín i Tian Ribava tenir 673.000 espectadors i un 21,2% de quota de pantalla, unes xifres que li van permetre liderar clarament el 'prime time' de diumenge i ocupar el segon lloc del dia, superat només pel 'Telenotícies vespre'. De fet, la televisió pública va ser la clara dominadora de la franja nocturna, ja que el '30 minuts', amb uns registres molt similars als del nou programa d'economia: el reportatge 'Parlem?', sobre la reacció de l'Estat espanyol davant dels resultats del 27-S, va aconseguir 669.000 espectadors i un 20,6% de 'share'. Això va situar aquest espai al tercer lloc del dia amb la dada més alta des del 5 d'octubre del 2014, fa exactament un any, quan el reportatge 'Bojos per córrer' havia arribat als 675.000 seguidors.

Cargando
No hay anuncios

La principal alternativa a TV3 va ser la pel·lícula 'Objetivo: la Casa Blanca', que va aportar a Antena 3 mig milió d'espectadors i un 18,1% de quota i li va permetre liderar un cop acabat 'Economia en colors'. Per la seva banda, el debat de 'Gran hermano' es va quedar amb 276.000 seguidors i un 13,7%, i va lluitar pel tercer lloc amb la pel·lícula de La 1 'El libro de Eli', que va tenir una mitjana d'espectadors més alta (305.000), però un 'share' inferior (10%), a causa de la seva durada més curta.

Informatius més vistos

Cargando
No hay anuncios
  1. 'Telenotícies cap de setmana vespre' (TV3+3/24): 719.000 / 24,1%
  2. 'Telenotícies cap de setmana migdia' (TV3+3/24): 457.000 / 23,4%
  3. 'Antena 3 Noticias 2 fin de semana' (Antena 3): 394.000 / 13,5%

L'informatiu del vespre de TV3 va ser l'emissió més vista del dia.

Cargando
No hay anuncios

Programes més vistos a la tarda/vespre

  1. 'Home cinema': 'Viaje al centro de la Tierra' (Cuatro): 345.000 / 15,4%
  2. 'Multicine 3': 'Un verano en París' (Antena 3): 324.000 / 14,5%
  3. 'APM? Extra' (TV3): 323.000 / 14,4%
Cargando
No hay anuncios

Programes més vistos al matí/migdia

  1. 'Corazón fin de semana' (La 1): 208.000 / 11,2%
  2. 'Mentes criminales' (FDF): 145.000 / 8,2%
  3. 'Mentes criminales' (FDF): 134.000 / 10,0%
Cargando
No hay anuncios

Canals més vistos del dia

  1. Antena 3: 12,4%
  2. TV3: 11,4%
  3. La 1: 8,7%
  4. Telecinco: 8,6%
  5. Cuatro: 8,2%
  6. FDF: 4,9%
  7. La Sexta: 4,8%
  8. Divinity: 3,6%
  9. La 2: 2,3%
  10. Discovery Max: 2,3%