"La seva dona és vella? Marxi": l'anunci d'un turoperador alemany ideat arran del casament de la duquessa d'Alba

La campanya anuncia viatges per escapar-se de la "dona vella" i trobar-ne una de jove a l'illa d'Eivissa

EL casament de la duquessa d'Alba serveix a un 'tour' operador alemany per anunciar els seus viatges a Eivissa
Agències
18/10/2011
1 min

BarcelonaEl casament de la duquessa d'Alba va ser un hit que va donar la volta al planeta. Televisions de tot el món van dedicar almenys uns minuts a explicar que l'aristòcrata de 85 anys havia sortit del seu tercer casament (amb un funcionari de 62 anys) ballant sevillanes. Tot ¡ això, encara ningú l'havia fet servir per fer publicitat.

Inscriu-te a la newsletter Sèries Totes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

Un turoperador alemany, L'Tur, ha aconseguit que la seva campanya es faci coneguda arreu del món a conseqüència d'utilitzar la imatge de Cayetana d'Alba agafada del braç d'Alfonso Díez, el seu actual marit. Sobre una foto dels dos el dia del seu casament, l'anunci titula: "Ihre Braut ist noch älter? Nix wie weg", que en català significa: "La seva dona és vella? Marxi".

Amb aquesta campanya, L'Tur vol convèncer els homes alemanys que no tardin a fer el seu viatge a l'illa pitiüsa. Per això, afegeix que "com més aviat reservi viatge, més jove arribarà Eivissa". Amb aquestes senzilles aportacions, la campanya suggereix que els barons germànics deixin a casa la seva parella habitual en busca d'alguna millor companyia, almenys més jove, a les costes balears d'Eivissa.

És un anunci que desaprofita la imatge de Cayetana Fitz-James Stuart. Sobretot, si tenim en compte que la duquessa d'Alba com a argument de venda hauria pogut ser molt més eficient si li haguessin preguntat per les virtuts de l'illa. Ella hi ha estiuejat tota la vida, amb tots els seus fills, amb els seus tres marits i des de molt abans que hi arribés la voràgine turística de les últimes dècades.

stats