Tina Turner es casarà diumenge en una cerimònia "aquàtica" i "budista"
Segons Reuters, la cantant –de 73 anys– ja s'hauria casat pel civil aquesta setmana. A hores d'ara, prepara una festa per a aquest cap de setmana a la seva casa de Zuric
BarcelonaLa cantant Tina Turner ja s'ha casat amb el seu nòvio de fa 27 anys en una cerimònia civil a Suïssa que s'ha transformat en la prèvia de la celebració budista que pretén celebrar a casa seva, al país alpí aquest diumenge, segons relata l'agència de notícies Reuters.
Als 73 anys, la intèrpret de 'Simply the Best' s'ha casat pel civil amb el productor alemany Erwin Bach en una oficina de registre de Kuesnacht, el districte de Zurich on viuen, segons ha revelat una font municipal aquest dimecres. "Turner va celebrar la cerimònia civil fa uns dies" hauria descobert aquesta font.
Turner, guanyadora de vuit premis Grammy, vol celebrar la festa del seu enllaç amb una "cerimònia budista aquàtica" de la seva mansió a la vora del llac de Zuric. La festa tindrà lloc aquest cap de setmana, segons informa la premsa suïssa.
La cantant, que va néixer a Tennessee (als EUA), però que ha viscut a Suïssa des de fa gairebé 20 anys, ha repartit fulls informatius als veïns per disculpar-se pel soroll que pugui ocasionar des de la seva residència durant la festa del seu casament, per a la qual està construint un petit escenari. Turner es va retirar dels escenaris després de la seva última gira –el 2009– i va convertir-se en ciutadana suïssa a principis d'aquest any.
Aquest és el segon enllaç per a la cantant de 'Proud Mary', que es va casar amb el famós Ike Turner el 1962, del qual es va divorciar el 1976.