Audiències
Mèdia08/01/2014

El documental 'La reina de Versalles' domina el 'prime time' de dimarts

L'estrena de 'Bienvenidos al Lolita' s'imposa a la segona part de la franja

Ara
i Ara

BarcelonaEl 'Sense ficció' ha inaugurat el 2014 marcant territori: la primera edició de l'any del programa, que incloïa el documental 'La reina de Versalles', va liderar el 'prime time' d'aquest dimarts amb 632.000 espectadors i un 17,5% de quota de pantalla. És el rècord de la temporada per a l'espai de TV3, que va convertir-se, a més, en el tercer programa més vist del dia, només per darrere dels 'Telenotícies'.

Inscriu-te a la newsletter La carrera per ser la millor sèrie de l'anyTotes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

A les 23.00, un cop acabat el documental, TV3 va cedir el lideratge a Antena 3, que va reunir 457.000 persones amb l'estrena de la sèrie 'Bienvenidos al Lolita'. El primer episodi d'aquesta ficció va fer un 15% de 'share', va col·locar-se al cinquè lloc del rànquing diari i va liderar durant una hora. Tot i així, durant els últims minuts es va veure superat per la pel·lícula 'Plan oculto', que va convertir La 1 en la segona opció del 'prime time' i que va anar guanyant seguidors a mesura que passaven els minuts. De mitjana, el film va tenir 323.000 seguidors i un 10,8% de quota.

Cargando
No hay anuncios

A banda dels espais nocturns, cal destacar el bon paper que va fer 'La Riera' en el seu retorn després de les vacances de Nadal. La sèrie de sobretaula de TV3 va ser la quarta emissió més vista de la jornada amb el desè millor resultat de la temporada: 501.000 espectadors i un 23,1% de 'share'. També 'El gran dictat' –que no es va aturar per vacances– va fer dimarts un gran resultat: els seus 326.000 espectadors i el 12,7% de quota són la quarta millor dada del curs.

Tot plegat va situar TV3 al primer lloc del rànquing de canals, amb Antena 3 per davant de Telecinco en la segona posició. Aquestes van ser les deu cadenes més vistes:

Cargando
No hay anuncios
  1. TV3: 14,1%
  2. Antena 3: 11,6%
  3. Telecinco: 11,0%
  4. La 1: 7,5%
  5. La Sexta: 6,0%
  6. Cuatro: 4,6%
  7. 8TV: 3,3%
  8. Nova: 2,8%
  9. Energy: 2,3%
  10. Divinity: 2,3%