Audiències
Mèdia07/04/2014

El documental sobre la Mancomunitat lidera el 'prime time'

El Gran Premi de Bahrain de Fórmula 1 supera els 750.000 espectadors entre TV3 i Antena 3

Ara
i Ara

BarcelonaTV3 va dominar el 'prime time' d'aquest diumenge gràcies al documental 'Somiar un país, construir un somni', que recordava la tasca de la Mancomunitat de Catalunya coincidint amb el centenari de la seva fundació. El treball, dirigit per Enric Canals, va reunir 457.000 espectadors i va fer un 13,6% de quota de pantalla, unes xifres que li van permetre pujar al tercer lloc del podi del dia, per darrere de les dues edicions del 'Telenotícies'.

Inscriu-te a la newsletter La carrera per ser la millor sèrie de l'anyTotes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

El documental, doncs, va superar el 'Salvados' sobre la tanca de Melilla, que va fer el segon resultat més baix del curs, amb 402.000 seguidors i un 11,9% de 'share'. Amb tot, l'espai que presenta Jordi Évole va ser cinquè al conjunt del dia i va ser la segona opció del 'prime time'. El tercer lloc de la franja el va ocupar 'Viajando con Chester', que va tancar la primera temporada rebent Oriol Junqueras i Ada Colau. El programa de Risto Mejide a Cuatro va fer el seu segon millor resultat a Catalunya, amb 346.000 espectadors i un 10,3% de quota, però en canvi a Espanya va quedar-se amb el segon registre més baix: 1.274.000 persones i un 6,6%.

Cargando
No hay anuncios

Pel que fa a la Fórmula 1, la transmissió del Gran Premi de Bahrain va dominar clarament la tarda, especialment a TV3. El canal públic va aconseguir 447.000 seguidors i un 20,3% de quota –i va col·locar aquesta emissió al quart lloc del dia–, mentre que Antena 3 va quedar-se amb 310.000 espectadors i un 'share' del 14,1%. En total van veure la cursa 757.000 catalans, un 34,4% dels que miraven la televisió a aquella hora.

Tot plegat va permetre a TV3 liderar el dia, amb més d'un punt d'avantatge sobre Antena 3. Aquestes van ser les deu cadenes més vistes:

Cargando
No hay anuncios
  1. TV3: 12,2%
  2. Antena 3: 10,9%
  3. Telecinco: 9,5%
  4. Cuatro: 7,4%
  5. La 1: 7,3%
  6. La Sexta: 5,1%
  7. FDF: 3,3%
  8. La Sexta 3: 2,8%
  9. Divinity: 2,5%
  10. 8TV: 2,4%