Audiències
Mèdia14/03/2014

'La Voz Kids' es dispara i lidera el dia mentre 'Polònia' marca un nou mínim

El concurs de Telecinco va arribar als 738.000 espectadors en la primera edició després de la mort d'Iraila

Ara
i Ara

Barcelona'La Voz Kids' va batre aquest dijous un nou rècord i va eixamplar la seva distància al capdavant del rànquing dels programes més vistos del dia. El concurs de talents de Telecinco va arribar als 738.000 espectadors i al 31,6% de quota de pantalla a Catalunya, unes xifres que superen en 23.000 persones i 5,5 punts de 'share', les millors que havia obtingut fins ara el format que aquest dijous va emetre pòstumament la participació d'Iraila la Torre, la concursant d'onze anys morta dilluns a causa d'un càncer.

Inscriu-te a la newsletter La carrera per ser la millor sèrie de l'anyTotes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

L'èxit de 'La Voz Kids' va anar en detriment del 'Polònia', que per segona setmana consecutiva va marcar el mínim de la temporada. L'espai de sàtira política va quedar-se amb 385.000 espectadors i un 12,2% de quota, i ni tan sols va poder entrar al 'top 5' del dia, ja que va ser el setè programa més vist: a banda de 'La Voz Kids' –i de l'espai previ 'La Voz Kids Exprés', que amb 710.000 espectadors va superar clarament 'Amb ulls de nen', que va baixar per primer cop dels 400.000 seguidors i va quedar-se amb 351.000 i un 10,9% de 'share'–, el van superar els dos 'Telenotícies', 'La Riera' i 'Pasapalabra', que va obtenir el tercer millor índex de la temporada amb 400.000 espectadors i una quota del 16,6%.

Cargando
No hay anuncios

'Cuéntame cómo pasó' i 'Tu cara me suena' van lluitar pel tercer lloc de la franja, que va ser molt disputat. La sèrie de La 1 va tenir 312.000 seguidors i una quota del 10,1%, mentre que el concurs d'Antena 3 va reunir 310.000 persones. El seu 'share' va ser del 16%, però el va aconseguir sobretot gràcies als alts índexs obtinguts durant la part final de la nit.

En el global del dia, Telecinco va liderar amb claredat. Aquestes van ser les deu cadenes més vistes:

Cargando
No hay anuncios
  1. Telecinco: 16,9%
  2. TV3: 12,4%
  3. Antena 3: 12,0%
  4. La 1: 6,5%
  5. Cuatro: 5,8%
  6. La Sexta: 5,5%
  7. 8TV: 3,6%
  8. FDF: 2,8%
  9. Neox: 2,5%
  10. Divinity: 2,2%