Disney+ supera la barrera dels 100 milions de subscriptors
La companyia preveu arribar a un màxim de 260 milions de clients l'any 2024
Gairebé un any i mig després del seu llançament, el servei de streaming Disney+ ha arribat als 100 milions de subscriptors arreu del món, segons ha anunciat la companyia. Bob Chapek, conseller delegat de Disney, ha explicat que el creixement del servei farà que incrementin la inversió en continguts audiovisuals. "Ens hem imposat un objectiu de 100 nous títols a l'any, i això inclou Disney Animation, Disney Live Action, Marvel, Star Wars i National Geographic. El nostre negoci directe al consumidor és la màxima prioritat de la companyia", ha assegurat en un comunicat.
Disney+ va començar a operar als Estats Units el novembre del 2019 i pocs mesos després va estar disponible a altres territoris, com ara Europa, fins a arribar a 59 països. Tot i que es va estrenar amb un catàleg petit, The mandalorian, ficció basada en l'univers d'Star Wars, i WandaVision, sèrie de Marvel, han aconseguit cridar l'atenció del públic i de la crítica. Amb la seva nova xifra de subscriptors Disney+ confirma la seva posició com a principal competidor de Netflix, que segueix sent el servei de streaming amb més clients, 200 milions de subscriptors. Disney+ ha reconegut que el creixement ha superat les seves expectatives i que ha hagut de recalcular la seva previsió de negoci, que ara se situa entre els 230 i els 260 milions de subscriptors arreu del món el 2024.