Audiències
Mèdia16/05/2013

'Per sempre (o no)' es desinfla i lluita amb 'The following' i 'Homeland' pel tercer lloc

'Con el culo al aire' lidera la franja per davant d''Hay una cosa que te quiero decir'

Ara
i Ara

BarcelonaLa segona entrega del nou programa de TV3 'Per sempre (o no)' no va poder millorar els resultats de l'estrena –que ja havien estat més aviat baixos– i va quedar-se amb tot just 281.000 espectadors i un 9,1% de quota de pantalla, unes xifres que van allunyar-lo del lideratge del 'prime time'. L'espai –quinzè en el rànquing global del dia– va quedar relegat a la tercera posició de la seva franja i es va veure obligat a lluitar amb La Sexta i Cuatro, en una batalla que es va saldar pràcticament amb un triple empat.

Inscriu-te a la newsletter Sèries que t'abracenTotes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

El debut de 'The following' a La Sexta va ser prou satisfactori, i va tenir 283.000 espectadors en el primer episodi –amb un 8,8% de 'share'– i 289.000 en el segon –que va pujar fins a l'11,3%–. Mentrestant, a Cuatro, 'Homeland' feia un dels seus pitjors resultats –263.000 seguidors per al primer capítol i 250.000 per al segon–, però tot i així no va quedar despenjat d'aquesta lluita.

Cargando
No hay anuncios

El duel pel lideratge de la franja, doncs, va ser cosa d'Antena 3 i Telecinco. La primera, amb la sèrie 'Con el culo al aire', va dominar clarament en nombre d'espectadors –en va tenir 376.000–, però el seu 13,3% de quota va quedar molt a prop del 12,9% que va fer Telecinco amb 'Hay una cosa que te quiero decir', malgrat que la mitjana d'espectadors, 255.000 va ser sensiblement més baixa com a conseqüència de la llarga durada de l'espai.

Malgrat tot això, el programa més vist del 'prime time' va ser l''APM?', que va liderar la primera part de la nit amb 573.000 espectadors i un 16,6% de 'share'. L'espai de zàping va situar-se tercer al rànquing, per darrere dels dos 'Telenotícies', i va haver de lluitar contra la final de l'Europa League, que va aportar a Cuatro 331.000 seguidors i un 10,2% de quota, però que durant els últims minuts va créixer molt i va arribar a amençar el domini de l''APM?'.

Cargando
No hay anuncios

Per cadenes, TV3 va imposar-se a Telecinco per 2,7 punts:

  1. TV3: 14,3%
  2. Telecinco: 11,6%
  3. Antena 3: 10,9%
  4. Cuatro: 6,8%
  5. La Sexta: 6,3%
  6. La 1: 6,3%
  7. 8TV: 4,1%
  8. Divinity: 2,5%
  9. Super 3/33: 2,3%
  10. La 2: 2,2%