Audiències
Mèdia21/09/2015

El debat electoral de TV3 lidera la nit amb 610.000 espectadors

La victòria d'Espanya a la final de l'Eurobàsquet, emissió més vista del dia

Ara
i Ara

BarcelonaAquests van ser els programes més vistos d'aquest diumenge a Catalunya:

Inscriu-te a la newsletter Sèries que t'abracenTotes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

Programes de 'prime time' més vistos

Cargando
No hay anuncios
  1. 'E15: El debat' (TV3): 610.000 / 22,3%
  2. Post Eurobàsquet: Espanya-Lituània (Telecinco): 578.000 / 21,7%
  3. 'El peliculón': 'El invitado' (Antena 3): 425.000 / 15,6%
  4. 'Gran hermano: El debate' (Telecinco): 336.000 / 16,3%
  5. 'Película de la semana': 'Argo' (La 1): 238.000 / 8,2%

El debat que va oferir TV3 entre els caps de llista dels set partits que concorren a les eleccions del 27-S va ser l'emissió més vista del 'prime time' d'aquest diumenge, i la segona al global del dia, amb 610.000 espectadors i un 22,3% de quota de pantalla. L'especial conduït per Mònica Terribas va liderar durant les dues hores llargues que va durar i va obrir una distància considerable respecte a les dues cadenes que lluitaven per la segona plaça, Antena 3 i Telecinco. El canal d'Atresmedia va aconseguir una mitjana de 425.000 seguidors i un 15,6% de 'share' amb la pel·lícula 'El invitado', mentre que el de Mediaset va obtenir 336.000 espectadors i un 16,3% amb el debat de 'Gran Hermano'. Aquest programa es va imposar clarament durant la matinada, la qual cosa li va permetre obtenir una quota més elevada malgrat tenir, de mitjana, menys espectadors que la pel·lícula.

Cargando
No hay anuncios

Informatius més vistos

  1. 'Telenotícies cap de setmana vespre' (TV3+3/24): 595.000 / 20,9%
  2. 'Informativos Telecinco 21.00' (Telecinco): 283.000 / 9,8%
  3. 'Antena 3 Noticias 2 fin de semana' (Antena 3): 249.000 / 8,9%
Cargando
No hay anuncios

El 'Telenotícies vespre' va ocupar el tercer lloc del rànquing diari. El del migdia, que va començar més tard del compte a causa de la Fórmula 1 i va durar només 20 minuts per deixar espai a l'informatiu compensatori ordenat per la Junta Electoral Central, es va quedar amb només 74.000 espectadors i un 2,9% de 'share'. El 'TN', de fet, va haver de competir directament amb el tram final del Gran Premi de Singapur, que Televisió de Catalunya va traslladar a l'Esport3.

Programes més vistos a la tarda/vespre

Cargando
No hay anuncios
  1. Eurobàsquet: Espanya-Lituània (Telecinco): 634.000 / 29,3%
  2. 'Multicine 2': 'Comprometida y engañada' (Antena 3): 291.000 / 15,4%
  3. 'Multicine': 'Al acecho' (Antena 3): 256.000 / 13,1%

La final de l'Eurobàsquet va aconseguir la millor audiència del campionat, i 634.000 catalans van veure a través de Telecinco com la selecció espanyola vencia Lituània i es convertia en campiona d'Europa. El matx, que va ser l'emissió més vista del dia, va tenir una quota del 29,3%. Pel que fa a l'informatiu especial compensatori en què TV3 va retransmetre actes dels partits que no van participar a la Via Lliure de la Meridiana, emès entre les 16.00 i les 19.00 –és a dir, abans de l'inici del partit–, es va situar per sota del 2% de 'share'.

Cargando
No hay anuncios

Programes més vistos al matí/migdia

  1. Fórmula 1: Gran Premi de Singapur (TV3): 238.000 / 13,7%
  2. Fórmula 1: Gran Premi de Singapur (Antena 3): 220.000 / 11,9%
  3. 'Corazón fin de semana' (La 1): 147.000 / 8,0%
Cargando
No hay anuncios

TV3 va tornar a ser el canal preferit per seguir la Fórmula 1, tot i que la diferència amb Antena 3 va ser estreta. De fet, el canal d'Atresmedia es va imposar a l'inici i va recuperar la iniciativa durant els minuts finals, que no es van veure per TV3, sinó per l'Esport3.

Canals més vistos del dia

Cargando
No hay anuncios
  1. Telecinco: 13,7%
  2. Antena 3: 11,4%
  3. TV3: 9,7%
  4. La 1: 7,3%
  5. Cuatro: 6,3%
  6. FDF: 4,3%
  7. La Sexta: 3,7%
  8. Divinity: 2,9%
  9. Paramount Channel: 2,6%
  10. Neox: 2,4%