Mèdia08/12/2015

Més de 9 milions d'espanyols van seguir el debat electoral d'Atresmedia

La doble emissió a Antena 3 i La Sexta va assolir un 'share' conjunt del 48%. A Catalunya, 1.156.000 persones van estar pendents de l'emissió, amb un 'share' del 39,5%

Ara / Europa Press
i Ara / Europa Press

Barcelona / MadridUn total del 9,2 milions d'espectadors van seguir ahir el debat decisiu per al 20-D organitzat per Atresmedia.

Inscriu-te a la newsletter Sèries que t'abracenTotes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

La doble emissió a Antena 3 i La Sexta va assolir un 'share' conjunt del 48%, amb una distribució respectiva del 26 i del 22%. Això vol dir que, pràcticament, un de cada dos teleespectadors van seguir el debat.

Cargando
No hay anuncios

A Catalunya, 1.156.000 persones van estar pendents de l'emissió, amb un 'share' del 39,5%. 625.000 espectadors van escollir La Sexta (21,4%) i 531.000 Antena 3 (18,1%).

En el debat hi van participar els candidats a la Moncloa del PSOE, Pedro Sánchez; Ciutadans, Albert Rivera; Podem, Pablo Iglesias; i la vicepresidenta del govern espanyol, Soraya Sáenz de Santamaría.

Cargando
No hay anuncios

El minut més vist del programa va ser a les 22.39 hores, quan un total de 10 milions d'espectadors (més de la meitat de l'audiència de les televisions espanyoles, el 51,3%) estava seguint el debat.

Segons el Grup Atremedia, es tracta del programa "més vist de l'any" i també el "més comentat de l'any" a Twitter, amb un total de 2,5 milions de tuits i més de dotze hores situat a la llista dels 'trending topics' a Espanya.

Cargando
No hay anuncios

De fet, el debat televisiu també va arribar a ser un dels temes més comentats a nivell mundial en aquesta xarxa social, i va conservar l'estatus de 'trending topic' durant cinc hores, segons indica el grup al seu compte oficial a Twitter.