Audiències
Mèdia15/06/2015

La cursa de MotoGP obté un gran resultat i se situa al segon lloc del dia

El Bielorússia-Espanya de futbol s'imposa en 'prime time'

Ara
i Ara

BarcelonaAquests van ser els programes més vistos d'aquest diumenge a Catalunya:

Inscriu-te a la newsletter La carrera per ser la millor sèrie de l'anyTotes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

Programes de 'prime time' més vistos

Cargando
No hay anuncios
  1. Classificació Eurocopa: Bielorússia-Espanya (La 1): 509.00 / 17,4%
  2. 'La película de la semana': 'Soy leyenda' (La 1): 417.000 / 15,5%
  3. 'El peliculón': 'Tierra prometida' (Antena 3): 366.000 / 13,1%
  4. '30 minuts' (TV3): 352.000 / 10,7%
  5. 'El objetivo' (La Sexta): 321.000 / 10,0%

El partit de futbol entre les seleccions de Bielorússia i d'Espanya, corresponent a la fase de classificació per a l'Eurocopa de l'any que ve, va ser l'emissió més vista del 'prime time' d'aquest diumenge, ja que va aportar a La 1 509.000 persones, amb una quota de pantalla del 17,4%. El futbol va liderar durant els primers i els últims minuts –entremig va cedir la primera plaça al 'Telenotícies vespre', que va encapçalar el rànquing diari– i la televisió pública es va mantenir al capdavant després del partit gràcies a la pel·lícula 'Soy leyenda', que va tenir 417.000 espectadors i un 15,5%. De totes maneres, el film va mantenir una lluita molt ajustada amb la pel·lícula d'Antena 3 'Tierra prometida' –que va aconseguir 366.000 seguidors i un 'share' del 13,1%– i amb el debat de 'Supervivientes', a Telecinco, que va reunir 309.000 persones i va assolir un 16,6%. Totes tres propostes van liderar en algun moment. Per la seva banda, el '30 minuts' sobre Caixa Laietana es va quedar amb un discret 10,7% i 352.000 espectadors, mentre que a La Sexta 'El objetivo' obtenia, amb la visita de la nova alcaldessa de Madrid, Manuela Carmena, un dels millors índexs de la temporada: 321.000 espectadors i un 10% de quota.

Cargando
No hay anuncios

Informatius més vistos

  1. 'Telenotícies cap de setmana vespre' (TV3): 546.000 / 19,7%
  2. 'Telenotícies cap de setmana migdia' (TV3+3/24): 510.000 / 24,2%
  3. 'Informativos Telecinco 15.00' (Telecinco): 291.000 / 13,4%
Cargando
No hay anuncios

Programes més vistos a la tarda

  1. 'Multicine': 'En lo profundo del océano' (Antena 3): 344.000 / 16,8%
  2. 'APM? Extra' (TV3): 334.000 / 15,6%
  3. 'Multicine 2': 'Niebla sobre el castillo' (Antena 3): 269.000 / 14,4%
Cargando
No hay anuncios

Programes més vistos al matí/migdia

  1. MotoGP: Gran Premi de Catalunya (Telecinco): 531.000 / 29,3%
  2. Post MotoGP: Gran Premi de Catalunya (Telecinco): 331.000 / 15,7%
  3. Prèvia MotoGP: Gran Premi de Catalunya (Telecinco): 307.000 / 24,8%
Cargando
No hay anuncios

La cursa de MotoGP al circuit de Montmeló va ser la segona emissió més vista del dia, amb 531.000 espectadors i un 29,3% de quota de pantalla, i es va convertir també en la segona prova més vista del Mundial. Només la supera el Gran Premi de les Amèriques, emès en 'prime time', que va arribar als 769.000 espectadors, tot i que es va quedar amb un 'share' més baix, del 23,7%. En comparació amb la cursa de l'any passat, però, el Gran Premi de Catalunya ha anat clarament a la baixa, ja que l'edició anterior havia tingut 694.000 seguidors i un 36,2%.

Canals més vistos del dia

Cargando
No hay anuncios
  1. Telecinco: 13,7%
  2. Antena 3: 10,7%
  3. La 1: 9,8%
  4. TV3: 9,6%
  5. Cuatro: 6,1%
  6. La Sexta: 5,5%
  7. FDF: 3,6%
  8. La 2: 3,0%
  9. Divinity: 2,9%
  10. Neox: 2,8%