Mèdia17/08/2013

Cuatro fitxa els ex de Marca TV per al nou xou nocturn 'Tiki-taka'

Competirà amb 'Punto pelota' coincidint amb l'arribada de Pedrerol a La Sexta

Selena Soro
i Selena Soro

Barcelona.La rivalitat del futbol es viurà la temporada que ve també fora de la gespa. Tant Mediaset com Atresmedia estan movent fitxes aquests dies per enfortir la seva programació esportiva i arreplegar el màxim públic possible.

Inscriu-te a la newsletter Sèries que t'abracenTotes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

El duet estrella dels esports a Cuatro, Manolo Lama i Manu Carreño, va tancar la temporada amb una mitjana d'1.039.000 espectadors i un 7,7% de share a l'Estat. Per a les nits de partit -Los Manolos només surten junts a l'espai immediatament posterior a les notícies-, Mediaset vol reforçar la graella amb un nou programa: Tiki-taka , que s'estrena dilluns a Cuatro a les dotze de la nit, després del partit del Celta-Espanyol. Els dies que no hi hagi competició, l'espai s'emetrà al late night d'Energy.

Cargando
No hay anuncios

Mateix equip, més recursos

L'encarregat de dirigir-lo serà Felipe del Campo, fins ara director del canal Marca TV, que el 31 de juliol va tancar per motius econòmics. Tot l'equip del programa Futboleros se'n va amb ell a Cuatro.

Cargando
No hay anuncios

"Per mi és un repte importantíssim", explica Del Campo a l'ARA. "Tenim un equip amb experiència, ara portem una samarreta nova i juguem en un estadi cinc estrelles", diu amb entusiasme. "Formar part d'una casa on hi ha J.J. Santos i Los Manolos és com que et convoquin a la selecció espanyola", continua.

Sobre si Tiki-taka seguirà la línia de Futboleros , el periodista afirma que l'essència serà la mateixa, però amb millores: "Seguirem explicant les coses i debatent-les amb passió. Aquesta vegada, a més, podrem tenir col·laboradors dels diaris As , Marca , Mundo Deportivo i Sport ". Del Campo explica que es reforçarà molt la part informativa. "La part visual també serà molt important -afegeix- i nosaltres tindrem les imatges abans que ningú".

Cargando
No hay anuncios

En aquest nou programa, l'epicentre no serà només el futbol, i s'analitzaran tot tipus d'esdeveniments esportius, des del Campionat de MotoGP, l'Eurobasket d'Eslovènia 2013 o el Mundial de bàsquet Madrid 2014, entre d'altres.

Noves incorporacions

Cargando
No hay anuncios

Entre les cares de Tiki-taka hi haurà Enrique Marqués, que ja presentava Futboleros a Marca TV i que de dilluns a dijous conduirà el nou espai. Felipe del Campo ho farà els caps de setmana.

Mediaset, d'altra banda, ha fitxat un dels tertulians de Punto pelota , l'exfutbolista Lobo Carrasco. L'exjugador blaugrana, fins ara a Intereconomía, participarà en exclusiva amb els canals esportius de la cadena dirigida per Paolo Vasile. Lobo Carrasco comentarà els partits en obert de la Lliga BBVA i col·laborarà a Tiki-taka des del dia de l'estrena. "He decidit fer aquest pas perquè m'encanta l'aposta de la cadena per l'esport, i m'atreu molt col·laborar amb aquest grup selecte", va dir Carrasco dimecres en un comunicat difós per la cadena.

Cargando
No hay anuncios

El futbolista formarà tàndem amb el també exjugador Kiko Narváez, amb Eduardo Iturralde González i amb Cristóbal Soria. Pel que fa als periodistes que col·laboraran amb el programa com a tertulians, Mediaset ha escollit Julio Pulido (editor de Los Manolos ), David Sánchez (procedent de Radio Marca), Juan Manuel Rodríguez (Cope), Tomás Guasch (Cope), Látigo Serrano (Marca), Juancho Gallardo (subdirector de Marca), Lola Hernández (LaInformacion.com) i Carmen Colino (As ), entre d'altres.

Competir amb 'Punto pelota'

Cargando
No hay anuncios

Tiki-taka competirà directament amb Punto pelota - com ja feien des de Marca TV - , que la temporada passada va tancar amb una quota del 3,9% i una mitjana de 515.000 espectadors a l'Estat.

El nou espai també vol enfortir Mediaset davant Mediapro: a finals de juliol, La Sexta va fitxar el periodista Josep Pedrerol -que seguirà amb Punto pelota a les nits- per a l'informatiu esportiu del migdia Jugones , que té una quota mitjana del 3,9% (513.000 espectadors) i que Mediapro va voler reforçar per fer front a Los Manolos , que Lama i Carreño presenten a Cuatro.