Audiències
Mèdia29/05/2013

La sèrie de Cuatro 'Castle' fa rècord i lidera el 'prime time' per davant del 'Sense ficció'

El documental 'Veus d'una generació' va tenir 408.000 espectadors. 'MasterChef' no para de créixer

Ara
i Ara

BarcelonaLa sèrie de Cuatro 'Castle' va superar aquest dimarts en 32.000 persones el que fins ara era el seu rècord d'audiència de la temporada, i amb 423.000 espectadors i un 12,4% de quota de pantalla va convertir-se en l'emissió més vista del 'prime time' a Catalunya. A més, va ocupar el quart lloc del rànquing diari, només per darrere dels 'Telenotícies' i de la sèrie 'La Riera'.

Inscriu-te a la newsletter La carrera per ser la millor sèrie de l'anyTotes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

Tot i així, 'Castle' va superar per ben poc el documental 'Veus d'una generació', amb què el 'Sense ficció' de TV3 donava veu a 50 joves catalans d'entre 18 i 35 anys que oferien el seu punt de vista sobre la crisi. Aquest treball va reunir, de mitjana, 408.000 espectadors i va assolir un 11,6% de quota de pantalla, però el seu seguiment no va ser ni molt menys homogeni: durant uns minuts va liderar i va arribar a fregar els 600.000 seguidors a les 22.30 –just la mateixa hora en què va arrencar 'Castle'–, però després del tall publicitari amb prou feines va poder recuperar els 400.000.

Cargando
No hay anuncios

També va començar a les 22.30 el concurs culinari de La 1 'MasterChef', que continua superant-se setmana rere setmana, i en aquesta ocasió va arribar als 381.000 espectadors i al 13,1% de 'share'. Això li va permetre ascendir fins a la primera posició a la part final del 'prime time', un cop acabats el 'Sense ficció' i 'Castle'.

Cal tenir en compte, també, que els primers minuts del 'Sense ficció' van coincidir amb el tram final del partit de bàsquet entre el Barça Regal i l'Uxue Bilbao Basket, que va donar grans resultats a l'Esport3, amb 228.000 espectadors i un 'share' del 7,3%.

Cargando
No hay anuncios

Tot plegat va convertir TV3 en la cadena més vista al global del dia:

  1. TV3: 13,9%
  2. Telecinco: 10,0%
  3. Antena 3: 9,5%
  4. Cuatro: 7,3%
  5. La 1: 7,2%
  6. La Sexta: 6,1%
  7. 8TV: 3,9%
  8. Divinity: 3,1%
  9. Esport3: 2,7%
  10. Neox: 2,6%