Audiències
Mèdia03/05/2013

'La meva' creix fins als 700.000 espectadors i lidera el dia per davant de 'Polònia'

La 1 domina el tram final de la nit amb 'Cuéntame', que iguala el seu millor registre, i 'Un país para comérselo', que fa rècord amb la Costa Daurada

Ara
i Ara

BarcelonaDesprés d'arrencar amb força la setmana passada, quan va liderar el 'prime time' gràcies a 580.000 espectadors, el programa de TV3 'La meva' va disparar-se aquest dijous fins als 701.000 seguidors i va enfilar-se fins al primer lloc del rànquing diari. L'espai que presenta Roger de Gràcia i que repassa els 30 anys d'història de la televisió pública catalana va obtenir en aquesta segona edició un 22,4% de quota de pantalla, i va situar-se just per davant de 'Polònia', que va tenir 663.000 espectadors i va aconseguir un 'share' del 20,4%.

Inscriu-te a la newsletter Sèries que t'abracenTotes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

La segona opció de la franja va ser La 1, que continua recollint grans resultats amb la sèrie 'Cuéntame cómo pasó'. De fet, el capítol d'aquesta setmana va igualar el rècord de la temporada, amb 422.000 espectadors i una quota de pantalla del 13,4%, unes xifres que li van permetre ocupar el sisè lloc del rànquing. De fet, la ficció va liderar durant els últims 20 minuts del capítol –un cop acabat el 'Polònia'–, i La 1 va poder mantenir aquesta primera posició durant l'emissió de l'espai 'Un país para comérselo'. Aquest format sobre la gastronomia de diverses zones de l'Estat, que sol passar força desapercebut a Catalunya –té una mitjana de 172.000 espectadors– va batre el seu rècord de la temporada amb l'emissió dedicada a la Costa Daurada, que va reunir 265.000 persones, va aconseguir un 12,2% de quota i va ser el novè programa més vista del dia.

Cargando
No hay anuncios

Els bons resultats de La 1 constrasten amb els que va aconseguir 'La hora de José Mota', a Telecinco, que va tancar la primera temporada amb mínim: 211.000 espectadors i un 7,2% de 'share'. Això va deixar l'espai d'humor per darrere de la pel·lícula 'Se busca', que va aportar 225.000 seguidors a Antena 3 i li va atorgar un 9% de quota de pantalla.

Per cadenes, TV3 va arrasar, amb sis punts d'avantatge sobre Telecinco:

Cargando
No hay anuncios
  1. TV3: 16,2%
  2. Telecinco: 10,2%
  3. Antena 3: 9,4%
  4. La 1: 7,7%
  5. La Sexta: 6,5%
  6. 8TV: 4,7%
  7. Cuatro: 3,3%
  8. Divinity: 3,3%
  9. Neox: 2,5%
  10. Nitro: 2,2%