Mèdia17/04/2014

La Copa del Rei, l'emissió més vista a Espanya des de la Copa Confederacions del 2013

Al conjunt de l'Estat, el partit aconsegueix un 60,8% de 'share', i a Catalunya, un 58,4%

Ara
i Ara

BarcelonaLa final de la Copa del Rei va triomfar ahir a la nit a la televisió. El 'prime time' es va rendir als peus d'aquesta trobada futbolística, que s'ha convertit en l'emissió més vista de la televisió des que es va disputar la Copa Confederacions del 2013. El partit d'ahir va aconseguir un 60,8% de quota de pantalla, amb 11.013.000 persones mirant La 1, cadena que emetia la final. La pròrroga de la Copa Confederacions del 2013, emesa al mes de juny, va posar 11.960.000 espectadors de cara la pantalla, que li van suposar llavors un 60,3% de quota. De les audiències espanyoles també destaca el minut d'or, que va concentrar, a les 23.12 hores, 12.967.000 espectadors de cara a la pantalla, un 68,5% del 'share'.

Inscriu-te a la newsletter La carrera per ser la millor sèrie de l'anyTotes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

A Catalunya, com al conjunt de l'Estat, la final entre el Barça i el Madrid, també va ser l'espai més vist de la jornada. El partit va seduir 1.900.000 persones, que li van donar al programa un 58,4% del 'share'. Aquesta concentració de l'audiència va deixar els altres espais de 'prime time' amb unes audiències molt reduïdes. El cinema d'Antena 3, que sempre acumula grans audiències, va aconseguir ahir a la nit només 200.000 espectadors i un 8,1% de 'share' amb 'El arca de Noé'.