Audiències
Mèdia22/10/2013

'El convidat' frega els 700.000 espectadors amb la visita a Xavier Sala i Martín

El programa lidera el dia amb la segona millor dada de la temporada. L'estrena d''El tiempo entre costuras' empata amb 'La voz'

Ara
i Ara

BarcelonaLa visita d'Albert Om a Xavier Sala i Martín va permetre al programa 'El convidat' aconseguir el segon millor resultat de la temporada, amb 699.000 espectadors i una quota de pantalla del 22,1%. Només el capítol inaugural, dedicat a Andrés Iniesta, va superar aquestes xifres, ja que va arribar als 936.000 espectadors, amb un 28,8% de quota. D'aquesta manera, 'El convidat' es va convertir aquest dilluns en el programa més vist a Catalunya, per davant del 'Crackòvia' –que va tenir 578.000 seguidors i un 17,9% de 'share'– i dels 'Telenotícies', que van ocupar la tercera i quarta posició del rànquing.

Inscriu-te a la newsletter Sèries que t'abracenTotes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

En els llocs 5 i 6 hi apareixen les dues grans apostes de les cadenes privades per a les nits de dilluns, que no van aconseguir fer ombra a 'El convidat' i que van obtenir resultats pràcticament calcats en la primera ocasió en què coincidien. La sèrie 'El tiempo entre costuras' es va estrenar a Antena 3 amb 487.000 espectadors i un 16,8% de quota de pantalla, mentre que 'La voz' va aportar a Telecinco 485.000 persones i va fer un 'share' del 18,4%. L'evolució del seguiment de tots dos programes va ser idèntica al llarg de tota la nit, i si 'La voz' va obtenir una quota més elevada va ser perquè va acabar uns minuts més tard i va aprofitar aquesta franja final per eixamplar la distància.

Cargando
No hay anuncios

En qualsevol cas, 'El tiempo entre costuras' va empitjorar els resultats habituals de 'La cúpula', que l'havia precedit en aquesta franja, i això ho va aprofitar el concurs de Telecinco per aconseguir el segon millor índex de la temporada. La principal víctima d'aquesta lluita va ser la sèrie de La 1 'Isabel', que amb 255.000 espectadors i un 8,3% de quota va fer el pitjor resultat del curs.

TV3 va encapçalar el rànquing de canals més vistos:

Cargando
No hay anuncios
  1. TV3: 15,4%
  2. Telecinco: 13,2%
  3. Antena 3: 11,9%
  4. La 1: 6,4%
  5. La Sexta: 6,2%
  6. 8TV: 5,0%
  7. Cuatro: 3,9%
  8. Neox: 2,6%
  9. Nitro: 2,1%
  10. Divinity: 2,0%