Mèdia12/11/2019

La CNMC qüestiona la subhasta dels drets de la Supercopa

Dos mesos abans de la competició, la Federació haurà de modificar la seva proposta de comercialització

Ara
i Ara

BarcelonaFalten menys de dos mesos perquè es disputi la Supercopa d’Espanya de futbol, però en matèria de drets audiovisuals el més calent és a l’aigüera. La Comissió Nacional dels Mercats i la Competència (CNMC) considera que la proposta que li va fer arribar la Reial Federació Espanyola de Futbol (RFEF) per a la comercialització d’aquests drets a Espanya i al mercat internacional durant el període 2019-2022 incompleix la llei, i l’insta a modificar-la. Això obliga la Federació, doncs, a redactar una nova proposta, a sotmetre-la altra vegada al dictamen de la CNMC i, en cas que sigui aprovada, a obrir un termini de presentació d’ofertes i adjudicar els drets de la competició a algun operador abans del 8 de gener, quan es disputarà la primera semifinal. Competència qüestiona aspectes tècnics de la proposta de la RFEF, com ara que s’hi mencioni “la titularitat de drets que no té reconeguts” o que inclogui “oportunitats i obligacions comercials relatives a la publicitat que no es troben emparades per la norma jurídica”.

Inscriu-te a la newsletter Sèries que t'abracenTotes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

La Supercopa 2019-2020 es disputarà a l’Aràbia Saudita i estrenarà el nou format de la competició, amb quatre equips.