Audiències
Mèdia10/06/2014

'Chiringuito de Pepe' s'estrena liderant el 'prime time'

La nova sèrie de Telecinco supera els 600.000 espectadors, més del doble que la resta d'opcions de la seva franja

Ara
i Ara

Barcelona'Chiringuito de Pepe' va debutar per la porta gran aquest dilluns a Telecinco. La nova sèrie protagonitzada per Santi Millán va tenir 612.000 espectadors i un 21,3% de quota de pantalla, de manera que va liderar clarament el 'prime time' i va quedar-se a tocar del primer lloc del rànquing diari, que va ocupar el 'Telenotícies migdia' amb 620.000 seguidors. L'estrena de Telecinco va passar la mà per la cara al debut, a La 1, del concurs 'El pueblo más divertido de España', que no va passar del sisè lloc de la franja amb 172.000 espectadors i un 6,3% de quota.

Inscriu-te a la newsletter La carrera per ser la millor sèrie de l'anyTotes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

De fet, la nova comèdia va reunir més del doble de persones que cap dels seus rivals. Així, les dues propostes que van disputar-se la segona posició de la franja van rondar els 300.000 seguidors. Es tracta, d'una banda, de 'Pesadilla en la cocina', que va tenir 303.000 seguidors i un 10% de 'share' a La Sexta, i, de l'altra, de '39+1', que va aportar 294.000 seguidors i també un 10% a TV3. Aquesta sèrie va obtenir així el segon resultat més baix de la temporada, només per davant del de la setmana passada, en què l'abdicació del rei va endarrerir-ne l'inici i es va quedar amb 192.000 espectadors.

Cargando
No hay anuncios

En canvi, durant la primera part del 'prime time', TV3 sí que va aconseguir el lideratge. 'Crackòvia' va fer un dels resultats més baixos del curs, amb 478.000 espectadors i un 14,2% de 'share', però va superar tots els seus rivals i va col·locar-se al cinquè lloc del rànquing diari.

TV3 també va tancar el dia com la cadena més vista. Aquests són els deu canals que van tenir més audiència:

Cargando
No hay anuncios
  1. TV3: 13,4%
  2. Telecinco: 12,7%
  3. Antena 3: 11,3%
  4. La Sexta: 7,2%
  5. Cuatro: 7,1%
  6. La 1: 6,1%
  7. 8TV: 5,0%
  8. FDF: 3,6%
  9. Nova: 3,1%
  10. Discovery Max: 2,6%